Beantwoord

Downloadsnelheid is opeens lager geworden, servicelampje op Experia Box V10 is oranje

  • 7 July 2022
  • 12 reacties
  • 91 keer bekeken

Gisteren ging mijn servicelampje op de experiabox v10 oranje branden. Ik hoor 500mb down en upload te hebben maar kom nu nog maar tot ongeveer 200mb download en 450mb upload met speedtest. Wifimanager en herstel hebben geen oplossing geboden.

icon

Beste antwoord door Johntoorn 10 July 2022, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald?

Nee ga ik proberen tot zo

Nee helaas zelfde resultaat

Badge +19

Nog één test. Meet nog een keer maar dan zonder dat er iets aangesloten is op het modem.  

Helaas geen resultaat 

Badge +19

Dan bellen met de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 

Test kpn niets aan de hand. Even de praktijk afwachten 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi John, welkom hier. 

Is dit inmiddels opgelost door met ons te bellen? Zo niet, wat meet je als je een laptop of pc met een kabel aansluit op je modem? 

Ik hoor graag van je. 

Is opgelost. Glasvezelkastje opnieuw opgestart.

Reputatie 7
Badge +24

Is opgelost. Glasvezelkastje opnieuw opgestart.

Top!

Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald?

Nee ga ik proberen tot zo

Is opgelost. Glasvezelkastje opnieuw opgestart.

Had je het nu wel of niet opgevolgt wat er gevraagd werd door @Joep1965 3 dagen geleden.🤔🤔🤔

Jazeker toen geen effectÂ