Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen, want de stress in ons huishouden is behoorlijk groot.
Ik ben onlangs overgestapt van Telfort naar KPN. Gisteren, 18 juni, zou onze verbinding bij KPN gereed zijn. Vanaf dat moment hebben we echter geen enkel signaal. En dus geen Internet of televisie.
Aan de apparatuur ligt het niet. Omdat ik gisteren een belangrijke werkdag had heb ik de avond ervoor (op 17-6) alles namelijk al aangesloten, zodat het de volgende ochtend meteen gebruiksklaar zou zijn. Alles werkte toen geweldig, en ik ging met een gerust hart naar bed.
De volgende ochtend werd ik wakker met een sms van KPN met de mededeling dat mijn verbinding actief was. Vanaf dat moment heb ik juist geen verbinding.
Ik heb al een aantal keer met jullie gebeld, maar daar kan men mij ook niet vertellen wat er aan de hand is. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik het modem al gereset heb. Er wordt me telkens gevraagd om 'het' even af wachten. Dat was eerst een uur, daarna zou het binnen 4 uur geregeld zijn, vervolgens zo snel mogelijk, en inmiddels zijn we meer dan 24 uur verder.
Ironisch genoeg ben ik juist overgestapt omdat we in ons huishouden stabieler en sterker internet nodig hadden. Het is echt cruciaal dat we de komende periode thuis kunnen werken en studeren. Die onzekerheid zorgt voor erg veel onrust.
Kunt u mij vertellen wat er precies aan de hand is en wanneer dit is opgelost?Â
Beste antwoord door Zanzibar
Bekijk origineel