Beantwoord

Kan connecten naar wifi maar werkt niet

  • 10 January 2020
  • 8 reacties
  • 42 keer bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Sinds vannochtend hebben we wat problemen met het internet van kpn thuis. We kunnen wel met het wifi netwerk van de experia box connecten maar de wifi werkt niet. Ook brand op de experiabox het lampje internet rood en service oranje. Interactieve tv werkt overigens ook niet en er zijn volgens kpn ook geen storingen bij onze postcode.

Ik hoop dat er hier iemand een antwoord heeft dat het kan oplossen :).

Groeten,

Mike

icon

Beste antwoord door Bart_ 10 January 2020, 15:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heb je glasvezel of xDSL?
Vul ook even, als je dat nog niet gedaan hebt, je forumprofiel aan met je gegevens. Dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct jouw gegevens erbij pakken.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @MikeLieshout Ik kijk graag even met je mee wat er speelt. Ik heb dan inderdaad je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

@Bart_ ik heb het geupdate. Ik weet t klantnummer niet want ik doe dit voor mijn vader die de contractant is

Reputatie 7
Badge +20

Prima, dank @MikeLieshout . Zou je als eerste de Experia Box even willen herstarten? Ik zie dat er op jullie locatie een verstoring is geweest als gevolg van onderhoudswerkzaamheden. Een herstart zou al kunnen helpen. 

Badge

@Bart_ dit heb ik al meerdere malen gedaan. Ook heb ik de stroom eraf gehaald en weer aangezet naar een aantal seconden. Ook al opnieuw de internetkabels erin gestoken maar niks helpt.

Reputatie 7
Badge +20

Helder, dan kijk ik verder. Het kan zijn dat ik de Experia Box op afstand zal moeten resetten naar de fabrieksinstellingen. Is dat ok, @MikeLieshout ? 

Reputatie 7
Badge +20

@MikeLieshout Ik zie dat er inderdaad iets mis is. Ik wil graag een storingsmonteur voor je inplannen. Wil je het privébericht checken dat ik je stuurde? Dan kunnen we het inplannen. 

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor de reactie op het privébericht. Ik heb de afspraak ingepland. Hopelijk weet de monteur het probleem snel op te lossen! 

Reageer