Beantwoord

Kan niet inloggen op Experia V10A

  • 7 July 2022
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik probeer al enkele dagen in te loggen op mijn experiabox v10a.

In eerste instantie kreeg ik via http://192.168.2.254/ nog wel een inlogscherm, maar bleek het admin-wachtwoord dat achterop de router staat niet te werken (net als blanco, 1234 en het eerder door mij ingestelde wachtwoord. Ik heb begrepen dat mijn modem mogelijk defect kan zijn?

Ik heb gereset maar tevergeefs...

icon

Beste antwoord door Yassir 11 July 2022, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Yassir en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt! Normaal gesproken kun je middels een harde reset het wachtwoord om in te loggen op het modem verwijderen waarna het wachtwoord die op de sticker staat weer actief zou moeten zijn. Wat versta je precies onder een reset van het modem, welke handelingen heb je verricht?

Bedankt voor je reactie, maar inmiddels kan ik weer inloggen in mijn modem. Dit door een reset. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor je reactie, maar inmiddels kan ik weer inloggen in mijn modem. Dit door een reset. Alvast bedankt!

Goed om te lezen en bedankt ook voor het laten weten @Yassir!

Mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)