Vraag

Klacht!

  • 1 December 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Telfort is volledig opgegaan in KPN. Sindsdien vanaf 6 meter afstand van de modem (in dezelfde kamer) valt internetverbinding weg. Zelf van alles geprobeerd maar geen verbetering. De zogenaamde wifi manager toont na het meten nog slechtere resultaten en op eerste en tweede etage komt geen verbinding tot stand. 

Oplossing wifi manager: draadloos versterker waar ik €149,- voor mag neertellen of een gratis bekabeld wifi versterker waarvoor in plafonds en muren moet boren en door het hele huis kabels moet trekken. Ook hier wordt probleem naar klant verschoven.

Waar is de solide KPN gebleven?? 

Ik hoor nu al weken aan hoe geweldig, snel en sterk het internet van KPN is, aldus KPN. Daarom verwacht ik snel een adequaat en duurzame oplossing. Immers, ik begin te denken dat ik behoorlijk ben misleid en daarbij niet de enige ben. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Fato. Opmerkelijk dat je sinds de overstap ineens een slechtere verbinding ervaart. Ik snap dat je de relatie legt met de overstap, maar eigenlijk is dat onmogelijk. Telfort en KPN gebruiken namelijk dezelfde technieken en apparatuur. 

Ik begrijp dat je vooral problemen hebt met WiFi. Met behulp van de WiFi Manager kun je inderdaad tot een oplossing komen. Wanneer je overal in huis (op meerdere verdiepingen) goede WiFi wil, dan ontkom je eigenlijk niet aan extra apparatuur zoals versterkers. Een modem is vaak niet sterk genoeg om door meerdere muren/plafonds te zenden. Hoe meer je bekabeld aansluit, hoe beter het is. Welke versie van het modem heb je nu aangesloten? Mocht je echt een verouderd model hebben, dan kunnen we die altijd nog omwisselen. Hoe dan ook verwacht ik dat wanneer je goede WiFi wil op andere verdiepingen, je toch echt moet gaan kijken naar versterkers. Deze hoef je niet per se bij ons aan te schaffen natuurlijk.Â