Vraag

Korting als bestaande klant

  • 7 April 2020
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik ben al jaren lid ,ik vraag me af ik heb nog nooit een aanbieding gekregen of hoe en wat ,als ik over stap dan krijg dat wel bij ziggo .

 


5 reacties

Hallo @Sevenum , toen je toentertijd klant werd bij KPN heb je ongetwijfeld ook van een aanbieding gebruik kunnen maken en gemaakt, dat kan KPN niet blijven doen voor bestaande klanten, je bent trouwens klant van KPN, geen lid, lid ben je van een vereniging o.i.d.

Als KPN kortingen blijft geven gaan de abo-prijzen omhoog en wordt het een sigaar uit eigen doos.

Als je nu naar Ziggo over zou stappen krijg je als NIEUWE klant inderdaad ook een aanbieding, maar de bestaande klanten bij Ziggo krijgen ook niet herhaaldelijk aanbiedingen.

 

 

Hoi @Sevenum en anderen,

Ik ben al jaren en jaren lid van de ANWB.
En ondanks dat moet ik nog steeds betalen, ook als ik niets krijg onderweg.
En na jaren en jaren moet ik nog tegen mijn eerste pechgeval aanlopen.
Erg hé.

Nog nooit langs de snelweg gestaan om dat eens op mijn gemak te kunnen bekijken.
Zo jammer. :wink:

De vergelijking met de ANWB gaat niet helemaal op: daar klim je in de loop der jaren naar uiteindelijk een Platina-lidmaatschap waarbij je in de winkels of bij reizen steeds meerextraatjes krijgt.

Hoi @Henk2304 ,

als je daar gebruik van wil maken met reizen en extraatjes, dan heb je profijt.
Maar ja dat doe ik niet niet, en dan betaal je gewoon.
Goed dan nemen we de DELA  :blush: als voorbeeld, hoewel ik denk dat dit nu niet goed valt.
Hoewel humor je overal doorheen kan helpen.

Uiteindelijk reken je alle voordelen, waar dan ook zelf af.
Iemand moet het namelijk betalen Henk

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Sevenum! Ik moet me in dit geval aansluiten bij @JanD. Iedereen die nieuw klant bij ons wordt, kan eenmalig profiteren van een mooie actie in de vorm van korting of een leuk cadeau. Natuurlijk waarderen we het feit dat je al jarenlang klant bij ons bent en hopelijk zul je dat nog lang blijven :)

Reageer