Beantwoord

Modem van IPv6 naar IPv4 zetten

  • 10 June 2021
  • 8 reacties
  • 447 keer bekeken

Ik wil graag mijn Modum van IP 6 naar IP 4 laten zetten. Het alarm werkt nog niet met IP 6 vandaar dat ik graag naar IP 4 wil. Wie en of hoe kan ik dit geregeld krijgen? 

 

met vriendelijke groet Richard 

icon

Beste antwoord door wjb 10 June 2021, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Richard 1976 , welk merk en type(nummer) modem heb hj van KPN?

Beste Jan, heb inmiddels een link doorgestuurd gekregen om mijn modum zelf aan te passen. https://192.168.2.254/ dit wilde ik vanavond als ik thuis ben gaan proberen.

 

Richard 

Reputatie 7

Ik wil graag mijn Modum van IP 6 naar IP 4 laten zetten. Het alarm werkt nog niet met IP 6 vandaar dat ik graag naar IP 4 wil.

IPv4 is altijd actief op jouw Experia Box dus vraag ik me af wat je wilt gaan doen.

Als je IPv6 uit zou moeten zetten om dat alarm aan de gang te krijgen dan kan je je beter afvragen of dat alarm niet geretourneerd moet worden, die zou het immers gewoon moeten doen aangezien IPv4 sowieso actief is.

Jan dank voor je reactie zal het nog eens voorleggen/afstemmen met installateur wat het probleem is.

geeft niet echt vertrouwen ;(

 

groet Richard 

Is het nog steeds van toepassing dat ip 4 actief is ?

Is het nog steeds van toepassing dat ip 4 actief is ?

Inderdaad 

Ik heb namelijk hetzelfde probleem als Richard.

Er werd mij ook verteld dat ik ip 4 moest hebben inplaats van ip 6. Maar u zegt dat dit gewoon standaard nog actief is ? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb namelijk hetzelfde probleem als Richard.

Er werd mij ook verteld dat ik ip 4 moest hebben inplaats van ip 6. Maar u zegt dat dit gewoon standaard nog actief is ? 

Ja, dat zegt die...