Beantwoord

omruilen apparatuur

  • 8 June 2020
  • 6 reacties
  • 600 keer bekeken

Goedemorgen,

Als ik de omruiltool gebruik dan geeft hij aan dat mijn tv ontvangers en de experiabox geschikt zijn.

Wil dit zeggen dat ik die kan gaan omruilen in een kpn winkel voor nieuwe?

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 8 June 2020, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Helaas kun je geen TV ontvanger omruilen, en in de winkel zijn ze zeker niet verkrijgbaar. Deze omruiltool werkt alleen als je een oude Motorola 1903, 1963 en een 1853 zou hebben. Deze tool was ook in het leven geroepen voor YouTube en Netflix, want die werken niet op de Motorola’s. Welke TV ontvangers heb je @Werner69?

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen,

Als ik de omruiltool gebruik dan geeft hij aan dat mijn tv ontvangers en de experiabox geschikt zijn.

Wil dit zeggen dat ik die kan gaan omruilen in een kpn winkel voor nieuwe?

Nee. Geschikt wel zeggen dat ze geschikt zijn om te gebruiken, en dat u ze dus niet om hoeft te ruilen. Sowieso zou dat niet via een winkel gaan. In een KPN winkel kun je geen apparatuur omruilen. Dat gaat allemaal via PostNL.

Ik heb de arcadyan hmb2260 maar zou graag de nieuwe willen met Bluetooth afstandsbediening omdat het kastje bij mij in een kast staat en dus altijd het deurtje open moet zetten

 

Reputatie 7
Badge +22

@Werner69 helaas gaat dat niet zomaar, mits dat je een 4K abonnement bij je TV abonnement neemt dan worden ze omgeruild voor 4K TV ontvangers. 

Hoi @Werner69 . Welkom op het forum.

De andere gebruikers hebben het al goed uitgelegd. Heb jij verder nog vragen?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â