Vraag

onopgelost probleem , oplopende incasso,s. alles door toedoen kpn medewerkers en monteurs

  • 25 October 2019
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds mei 2019 met KPN in conclaaf .  Gaat om een simpele verhuizing van mijn moeder naar een andere locatie van het verzorgings tehuis waar ze woont.  Weken geen telefonie,  verschillende monteurs gekomen, presteren het om nieuwe aansluitingen aan te brengen met internet etc..vervolgens weer geen telefoon verkeer mogelijk.  Vanaf die tijd al onnoemelijke keren gebeld,  wordt altijd de toezegging gedaan dat het opgeloste wordt.    Niet dus.   De rekeningen blijven binnen komen en het probleem blijft onopgelost. In augustus is er dacht ik een oplossing gekomen, echter na een week weer geen verbinding.  Een en ander gecrediteerd, echter bij lange na niet wat het moet zijn.  Sept ,,abb opgezegd begin okt eindafrekening,  met nog steeds een fors bedrag te betalen.  Medewerkers kunnen plots niets meer van voorafgaande communicatie terug vinden, dus alles weer opnieuw moeten uitleggen.  9 okt klacht ingediend, en afspraken gemaakt omtrent de betaling die KPN rechtmatig moet krijgen van mijn moeder.  Week later weer een incasso met dreiging van deurwaarder. Klacht nergens meer terug te vinden in hun systeem. Afgelopen week wederom een klacht ingediend,  wordt nu echt serieus behandeld wordt mij gezegd.   Binnen 2 werkdagen wordt er contact met me opgenomen.   Ik wacht nog steeds..   zeer gefrustreerd momenteel en heb geen idee tot wie ik me moet wenden.   Al met al,    Zeer ondeskundig , werken allen langs elkaar heen en lossen niets op...dhr jorg kramer,   Kan ik een keer bij u langs komen dan wordt het een pittig gesprek….of dan maar naar kannietwaarzijn….gr. Alie Guyt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Alie, welkom op het forum, wat een verhaal! Ik ben blij dat je dit hier plaatst. Graag pak ik dit met je op om te kijken wat er allemaal nog speelt, wat we daaraan gaan doen, en wanneer er nu contact wordt opgenomen. Vul alsjeblieft het forumprofiel in met de gegevens van je moeder. Graag zowel oude als nieuwe adres. Eventuele aanvullende informatie kun je kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Laat hier even weten wanneer je dit gedaan hebt. dan zoek ik het uit.

Beste Erik,

fijn dat je reageert, jammer dat het op deze manier moet gaan.

wat is uw positie binnen KPN trouwens?

ik heb het forumprofiel ingevuld , kon echter geen optie verzenden vinden dus weet niet of eea. Is binnen gekomen.

ik wacht het af,  vr gr Alie Guyt

Het oude adres van mijn moeder is ***.

nieuwe adres,  als bovenstaand echter alleen het adres is anders nl  ***

vr gr Alie G

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

@Erik_  Privégegevens openbaar

@Ziek van kpn   Je privégegevens kun je beter in je profiel zetten

Reputatie 7

Dank voor de gegevens, Alie. Ik heb gekeken en ik zie dat er inderdaad dingen misgelopen zijn. Tegelijk met de verhuizing van het bestaande VoIP telefoonabonnement (waarbij er via internet gebeld wordt) is er ook een losse order voor een analoog telefonieabonnement ingelegd. Daardoor zijn er een tijdje twee abonnementen geweest. Het VoIP abonnement is uiteindelijk opgezegd, en de dubbele kosten van dat abonnement zijn gecrediteerd. Dat stuk is nu dan ook afgehandeld. Vervolgens zie ik dat er met de analoge lijn problemen waren. In de notities van eerdere gesprekken die je met de klantenservice hebt gevoerd staat dat die lijn het drie van de zes maanden dat hij actief is geweest niet of niet goed gedaan heeft. 

 

Ik kan wel zien dat collega's noteren dat er een klacht is aangemaakt eerder. Alleen, inhoudelijk zie ik die niet. Wat ik dan vermoed is dat het niet helemaal goed is gegaan bij het invoeren daarvan. En dat die eerdere klacht daarom niet daadwerkelijk is aangemaakt. Afgelopen week, op de 23e, is het aanmaken van een klacht wél goed gegaan. Deze zie ik ook terug in het systeem. Je wordt vervolgens binnen 10 dagen gebeld. Ik zie dat de collega gisteren een eerste belpoging heeft gedaan maar geen gehoor trof. Ik wil daarom ook graag even met je controleren op welk telefoonnummer je het beste bereikbaar bent. Ik stuur je een privébericht daarvoor. Die kun je lezen door op deze link te klikken. Daar kun je dan ook reageren zonder dat het openbaar te lezen is.