Naar aanleiding van aanleg glasvezel kreeg ik een KPN verkoper aan de deur of ik toch niet wou overstappen naar KPN. In eerste instantie had ik hier geen oren naar, omdat ik met de snelheid van Ziggo tevreden was (geen klachten) en F1 liefhebber ben. Na de info dat KPN ook Ziggo in het pakket heeft en ik dit 1 jaar gratis zou krijgen, toch in gesprek gegaan. Mijn internetsnelheid zou van 50 naar 200MB gaan en ik kreeg een garantie dat ik overal 100% wifi in huis zou hebben, dit werd door een monteur aangelegd en zou getest worden (hij zou indien dit nodig zou zijn extra kastjes plaatsten). Het abonnement was de eerste 3 maanden gratis en daarna 60 euro. Ik betaalde bij Ziggo 51 euro en was nog niet overtuigd. De verkoper vroeg mij of ik Sportify had en dit is het geval: dan zou ik ook nog eens 5 euro korting per maand ontvangen. Door de Corona is er echter geen monteur langsgekomen en moest ik de installatie zelf doen. De wifi snelheid op zolder is 9MB en krijg ik niet sneller. Ik heb gebeld over de Spotify korting, maar het blijkt dat ik deze helemaal niet krijg omdat ik geen mobiel abonnement heb van KPN. Dit zou ook in de overeenkomst staan (die ik overigens helemaal niet heb ontvangen). Ik heb begrip dat de installatie niet door KPN kon plaatsvinden, maar voel me wel belazerd over het niet krijgen van de Spotify korting. Hebben meer mensen dit meegemaakt ?