Beantwoord

wifi gegevens gewijzigd

  • 15 June 2020
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Vorige week kwam ik erachter dat ik geen WiFi ontving op mijn telefoon. 
Na kort onderzoeken kwam ik erachter dat onze gebruikersnaam en wachtwoord ineens weer terug gezet waren naar de standaard ipv de zelf ingevoerde gebruikersnaam/wachtwoord. 
Al met al een ontzettende vervelende situatie daar alle apparaten(lampen enz) dus ook niet meer aangesloten waren..
Ik vind het een erg vreemde en onveilige actie..

hoe kan het dat jullie ons zelf ingestelde gegevens zonder overleg terug kunnen zetten naar de standaard?!?!

 


 

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 23 June 2020, 11:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Chantal2211 Het klinkt alsof je Experia Box een fabrieksreset heeft gekregen. Zo'n reset kan helpen als er iets is vastgelopen, maar omdat Experia Box wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen komen je aangepaste zaken te vervallen. Zoiets kun je zelf doen, maar dat kan iemand van de klantenservice ook van afstand doen. Vanzelfsprekend wordt zoiets nooit zomaar gedaan en altijd aangegeven. Heb je inmiddels al duidelijkheid gekregen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Chantal2211 Ik heb geen bericht meer van je gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat alles in orde is? Als ik nog iets kan doen lees ik het graag. 

Nou het is allemaal niet helemaal goed gegaan.. ons abonnement is stop gezet.. 

Onze Onderbuurvrouw heeft een nieuw abonnement waardoor er verwarring is ontstaan. 
 

maar je collega’s van de klantenservice zijn er druk mee bezig hoor 

Reputatie 7
Badge +24

Dan heeft de onderbuurvrouw een nieuw abonnement aangevraagd op uw adres. En heeft uw aansluiting gekaapt? Dat komt vaker voor...

Reputatie 7
Badge +20

Oef, dat klinkt niet best, @Chantal2211  Het gebeurt inderdaad wel eens vaker, maar het is bijzonder vervelend. Maar je hebt via de klantenservice al de nodige hulp gekregen? 

Reageer