ik ben al 2 jaar bezig om een goedwerkende tv te bekijken. Helaas lukt dat niet. Bel regelmatig kpn krijg medewerkers die soms begrip hebben voor de situatie en die dan het hele systeem doorlopen...heb 4 dus apparaten...als we die weer koppelen dan hebben we 2 tot 4 dagen geen foutcode...echter na enkele dagen krijgen we weer dat blauwe scherm te zien met foutcode 400..
verleden week even geturft hoe vaak we foutcode 400 hebben gezien...liefst 104x op één avond...weer een andere medewerker gesproken die zegt dat een systeem met 4 dus apparaten niet werkt...
Monteur hier gehad die zegt je moet andere ontvangers hebben...zij doet rapportage...maar geen enkele reactie van kpn...dus ik heb het onderhand wel gehad met mijn oude werkgever...waar ik mijn beste 23 jaar met veel enthousiasme heb gewerkt...jullie vormen de grootste ergernis door ons probleem niet op te lossen...jammer heel erg jammer..
Â
Ps. Laten we afscheid nemen van elkaar of los mijn/ons probleem op
Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel