Vraag

Interactieve TV

  • 21 October 2019
  • 19 reacties
  • 159 keer bekeken

Wederom weiger de Motorola interactieve TV ontvanger het geluid door te geven. Dit is nu al de 4e of 5e keer in de afgelopen jaren. Een nieuwe ontvanger werkt een tijdje en dan komt steeds hetzelfde euvel.

Dus omruilen help nauwelijks.

Ik heb inmiddels alle mogelijkheden uitgeprobeerd resultaat NIHIL!  hedenmorgen werkte het waardeloze ding zomaar zonder enige actie mijnerzijds.

Denk KPN dat zij nu eens een ontvanger kunnen leveren die probleemloos werkt? Zo ja stuur dat ding dan op korte termijn, zo nee dan ga ik omzien naar een andere provider voor internet+TV die geen maakt van het KPN netwerk.

Tenslotte: het zou wel zo netjes zijn als KPN via email of Whattsapp een mogelijkheid tot dit soort klachten zou bieden; de huidige manier via 0800-0402 is zinloos daarop wordt niet gereageerd.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7

Heb jij echt nog een Motorola TV ontvanger?

Die dingen zijn ondertussen antiek.

Ruil die TV ontvanger via deze site om voor een Arris of Arcadyan.

En dan doe je wat er gevraagd wordt

Resultaat:één of ander klets verhaal over onbereikbaar en nog zo wat fouten

 

Kan dus nog steeds niet omruilen.

KPN en klanten service: beide zijn WAARDELOOS!!

Badge +19

Probeer het morgen nog een keer. Misschien is uw humeur dan wat beter. 

En dan doe je wat er gevraagd wordt

Resultaat:één of ander klets verhaal over onbereikbaar en nog zo wat fouten

 

Kan dus nog steeds niet omruilen.

KPN en klanten service: beide zijn WAARDELOOS

 

Nu 4 naar rammelende ontvangst kan mijn humeur niet meer verbeteren!

  •  
  •  
  •  
  •  

J

Badge +19

Dan belt u vanavond de klantenservice en dan heeft u snel de nieuwste ontvanger.  Het lukt iedereen dus waarom zou het u niet lukken.

Reputatie 7

Wat is het merk en type van jouw TV ontvanger?

Wat zegt klantenservice (0800-0402)?

Antwoord: gecontroleerd en accoord

Is dus weer onjuist 

KPN is goed op weg om klanten te verliezen

Als u dit echt wilt oplossen dan laat u mij terugbellen door verantwoordelijke afdeling 06-*****

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

 

Reputatie 7

Waarom beantwoordt jij nooit vragen?

Omdat ik alleen maar niet werkende adviezen ontvang van ene Joep

Ik gevraagd mij te bellen!

Reputatie 7

Ik heb de KPN moderators verzocht om jouw telefoonnummer te verwijderen van dit publieke forum.

 

En de berichten die andere forumleden plaatsen sla je daarom maar over?

 

Weet overigens dat wij, net als jij, gewoon klant zijn van KPN en lid van dit forum.

Medewerkers van KPN kan je herkennen aan het KPN logo achter hun naam.

Einde deelname forum

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Kijk, zo verder...

Reputatie 7

Einde deelname forum

Ik snap niet echt waarom je zo reageert maar goed, dat is natuurlijk je eigen keuze en die hebben we te respecteren.

Reputatie 7
Badge +24

En dan... 

 

 

Reputatie 7

Hoi @WJdeW, welkom op het KPN forum. Ik begrijp dat jouw Motorola tv-ontvanger het niet altijd goed doet. Je kunt die het beste omruilen zoals wjb en joep al voorstelden, daarmee krijg je een van de nieuwste kastjes thuisgestuurd.

Wjb, Joep en Nick zijn net als jou klanten, die graag medeklanten (zoals jou) bijstaan. Het is een openbaar forum, waar iedereen kan meelezen en meedenken. 
Als het nog niet gelukt is via de website, en als je het forum toch nog een kans wilt geven, kijk ik ook graag met je mee. Daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen (niet openbaar, aangezien iedereen dat kan zien staan) en hieronder laten weten dat je dat gedaan hebt. Daarbij kan je de antwoorden op de eerder gestelde vragen ook geven, dan weet ik dat ik voor je kan kijken en weet ik waar we aan toe zijn. Ik hoor het graag van je.

Dank voor je moeite maar ik stop ermee.Ben nu in contact met een provider die wat makkelijker bereikbaar is.  Van dit gedoe met KPN heb ik genoeg 

 

Ter info : de link in de mail om naar het forum te gaan werkt ook niet.

Voet mij maar.Doe verder geen moeite want op mail zal ik niet meer reageren. 

Nogmaals dank en succes met volgende problemen 

 

Ps: ik vergiste mij in Motorola dít moet zijn: Arcadyan HDMI.

Correctie 3e alinea " voer mij maar af"

Reputatie 7
Badge +28

Jammer om te horen @WJdeW :slight_frown: De servicetool om apparatuur om te ruilen bleek maandag een storing te hebben. Ontzettend vervelende timing in combinatie met jouw vraag. Maar voor de Arcadyan ontvanger was de tool sowieso niet van toepassing.


Ik snap dat je er weinig voor voelt om dit verder uit te zoeken en dat betreur ik. Mocht je je bedenken, wij helpen je graag verder. Dan wil ik je vragen je profiel nog verder aan te vullen met jouw adresgegevens en klantnummer. Laat het hier weten als dat is gebeurd, dan komen we er op terug.