Vraag

Kan tv-ontvanger niet retour sturen

  • 28 April 2024
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Goedeavond!

 

Ik heb een TV + internet abbonoment afgesloten omdat dit goedkoper was, echter gebruikte in nooit de TV. Ik heb lange tijd vertraging gehad net de installatie met de monteurs en werd daarom ook door een monteur geregeld. Toen de monteur vroeg of ik ook de TV box nodig had gaf ik aan deze nooit van plan zijn te gebruiken.

 

Toen nam de monteur de doos met TV ontvanger mee en moet deze nu terugsturen…

 

Wat kan ik het beste doen? Beetje hopeloos ;”)


9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mphilippo ,

Helemaaal niets. Waarschijnlijk heeft de monteur jouw oTV-ontvanger nog niet doorgestuurd naar de afdeling retouren. Of die afdeling heeft de ontvanger al wel ontvangen, maar heeft nu een achterstand met de verwerking van de retouren. 

Grote kans dat je er niets meer over hoort. 

 

 

Hallo @Mphilippo ,

Helemaaal niets. Waarschijnlijk heeft de monteur jouw oTV-ontvanger nog niet doorgestuurd naar de afdeling retouren. Of die afdeling heeft de ontvanger al wel ontvangen, maar heeft nu een achterstand met de verwerking van de retouren. 

Grote kans dat je er niets meer over hoort. 

 

 

Hey! Bedankt voor het antwoord! Het was ong 4/5 maanden geleden dat mijn KPN doos is meegenomen. En kreeg vandaag post om hem te retourneren!

Vandaar maak ik mij een beetje zorgen...

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Mphilippo ,

Helemaaal niets. Waarschijnlijk heeft de monteur jouw oTV-ontvanger nog niet doorgestuurd naar de afdeling retouren. Of die afdeling heeft de ontvanger al wel ontvangen, maar heeft nu een achterstand met de verwerking van de retouren. 

Grote kans dat je er niets meer over hoort. 

 

 

Hey! Bedankt voor het antwoord! Het was ong 4/5 maanden geleden dat mijn KPN doos is meegenomen. En kreeg vandaag post om hem te retourneren!

Vandaar maak ik mij een beetje zorgen...

Hoi @Mphilippo! Welkom op de KPN Community. Ik snap dat je dan een beetje bezorgd bent maar ik kan je verzekeren dat de soep meestal niet zo heet gegeten wordt hoor. Mocht je in de toekomst nog een waarschuwing krijgen laat het dan weten!

Hallo @Mphilippo ,

Helemaaal niets. Waarschijnlijk heeft de monteur jouw oTV-ontvanger nog niet doorgestuurd naar de afdeling retouren. Of die afdeling heeft de ontvanger al wel ontvangen, maar heeft nu een achterstand met de verwerking van de retouren. 

Grote kans dat je er niets meer over hoort. 

 

 

Hey! Bedankt voor het antwoord! Het was ong 4/5 maanden geleden dat mijn KPN doos is meegenomen. En kreeg vandaag post om hem te retourneren!

Vandaar maak ik mij een beetje zorgen...

Hoi @Mphilippo! Welkom op de KPN Community. Ik snap dat je dan een beetje bezorgd bent maar ik kan je verzekeren dat de soep meestal niet zo heet gegeten wordt hoor. Mocht je in de toekomst nog een waarschuwing krijgen laat het dan weten!

Goedemiddag!

 

net de mail gehad met de vraag of ik nogmaals m’n apparatuur kan terugsturen. Kan jij dit nagaan?

Reputatie 7
Badge +13

Ik maak een notitie @Mphilippo. Dank voor het melden.

Ik maak een notitie @Mphilippo. Dank voor het melden.

Ik krijg nu de laatste waarschuwing per mail :(

Ik maak een notitie @Mphilippo. Dank voor het melden.

Ik krijg nu de laatste waarschuwing per mail :(

Mooi, dan ben je daar ook van af @Mphilippo 

 

Hallo @Mphilippo ,

Helemaaal niets. Waarschijnlijk heeft de monteur jouw oTV-ontvanger nog niet doorgestuurd naar de afdeling retouren. Of die afdeling heeft de ontvanger al wel ontvangen, maar heeft nu een achterstand met de verwerking van de retouren. 

Grote kans dat je er niets meer over hoort. 

 

 

Hey! Bedankt voor het antwoord! Het was ong 4/5 maanden geleden dat mijn KPN doos is meegenomen. En kreeg vandaag post om hem te retourneren!

Vandaar maak ik mij een beetje zorgen...

Hoi @Mphilippo! Welkom op de KPN Community. Ik snap dat je dan een beetje bezorgd bent maar ik kan je verzekeren dat de soep meestal niet zo heet gegeten wordt hoor. Mocht je in de toekomst nog een waarschuwing krijgen laat het dan weten!

Moet ik er nog wat mee doen? 

Reputatie 7
Badge +9

@Mphilippo bel even met de Klantenservice van KPN op het gratis nummer 0800-0402. Ik heb ook zo’n soort gelijk geval gehad en na bellen met de klantenservice is het opgelost. 

Reageer