Vraag

KPNitv app op de Canarische eilanden

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik probeer via de KPNitv app een programma terug te kijken. Ik klik op de Terugkijken link. Daarna opent zich een zwart scherm met de tekst dat het programma niet beschikbaar is. Thuis werkt dit wel. Ik ben nu op Tenerife, dat valt onder Spanje. Moet ik ergens iets aan zetten op hier in een EU land terug te kunnen kijken? De wifi staat aan en internet doet het uitstekend op mijn Samsung telefoon, waar ik de KPNitv app op heb draaien.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Resh. Zie je de tekst 'Kijk terug’ wel bij het programma staan? Zo niet, dan hebben we helaas de rechten niet om dit uit te zenden. Doen de andere functies van de app het wel? Of ook niet? 

Voor zover ik kan zien zou je gewoon moeten kunnen kijken in Tenerife. 

Ja, dat dacht ik ook. Maar het werkt niet. Ik ben nu alweer thuis dus het is niet meer actueel. Dank en groeten.

Reputatie 5
Badge +8

Dan kunnen we er helaas niet meer mee aan de slag. Mocht je de volgende keer tegen problemen aanlopen, dan kun je altijd onze klantenservice bellen. Ook vanuit het buitenland (+316 1200 1200). Dan krijg je direct iemand te spreken :) Via deze weg kan het even duren voordat je antwoord krijgt, zoals je gemerkt hebt.Â