Vraag

TV+ box (stilstaand beeld en geen geluid)

  • 4 April 2023
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Ik ben sinds paar dagen klant van KPN, maar die tv box is echt een verschrikking!

de eerste dagen duurde het laden van beeld enkele seconden als je van kanaal wisselt. Ook had ik problemen met audio sync (gewoon via de tv) en het opnieuw opstarten van kastje loste dat probleem op.

 

nu een nieuw, zeer irritant probleem is dat mijn beeld nu stops als ik van zender wissel. De eerste 2 seconden heb ik direct beeld en geluid, maar daarna stopt alles (bevroren beeld en geen geluid).

dus elke keer als ik van zender wissel, moet ik elke keer op pauze drukken, enkele seconden wachten en daarna weer op play drukken en dan werkt het prima.

maar dit is heel erg omslachtig en totaal niet gebruiksvriendelijk of acceptabel.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Dat klinkt inderdaad als een valse start Guido. We hebben daar diverse artikelen voor op onze kennisbank voor TV en streaming. Je kan ook altijd even bellen voor direct contact en een troubleshoot met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je meteen verder.