Beantwoord

Waarom betaal ik als trouwe klant veel meer dan nieuwe klanten?

  • 26 May 2023
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste Community mensen, ik wil graag jullie mening over het feit dat momenteel de nieuwe abonnees van KPN voor het Glasvezel Internet only abonnement euro 52,50 per maand betalen terwijl ik, als 30 jaar trouwe klant, 52 euro betaal voor het Glasvezel 200mbits Up/Down abonnement (al 3 jaar) en als ik een upgrade wil naar 1Gbit ik nog eens 5,50 extra moet betalen. Vinden jullie dit een goede customer service van KPN?

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 May 2023, 20:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Bel met de klantenservice 0800-0402.  Waarschijnlijk kan je overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm waardoor je iets goedkoper uit bent.

Reputatie 7
Badge +28

Hou er wel rekening mee dat het eventuele aanvullende TV-abonnement juist duurder is. 12,50 per maand in plaats van 10,00 per maand. 

Reputatie 2
Badge

@Noordzee ik heb en ik wil Internet alleen abonnement, geen Combi met TV.

Reputatie 7
Badge +28

Dan kun je inderdaad alleen telefonisch over naar de nieuwe abonnementsvorm. Bel dus naar 0800-0402 en vraag naar het KPN+-abonnement. Let op dat ze je niet de aanvullende streamingsdiensten (3,50 per maand) erbij verkopen. 
 

Check eventueel dit schema : 

 

Â