Aansluiting geblokkeerd maar heb de rekening wel betaald

  • 15 October 2020
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb maandag een sms gekregen van KPN. 

Mijn betaalafspraak wat ik had gemaakt met is door een collega van u fout ingevoerd. 

In mijn sms stond dat ik de rekening maandag moest betalen. 

Anders zouden ze mij aansluiting blokkeren. 

Ik heb namelijk ook maandag het geld gestort naar kpn. 

Vervolgens hebben ze mijn aansluiting geblokkeerd woensdag. 

En kan nu dus niet bellen terwijl ik betaald heb. 

Ik ging langs bij een kpn winkel in Amsterdamse poort 

En daar wouden ze mij niet helpen ondanks ik zei van mijn nummer is geblokkeerd dus kan geen contact opnemen met KPN


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Chani Heel vervelend natuurlijk. Je kunt hiervoor toch echt het beste even contact leggen met de afdeling die de betalingen verwerkt, dan heb je het snelste antwoord en een verklaring voor wat er aan de hand is. Je kunt hiervoor bellen met onze klantenservice, via 0800-0402 en dan vragen naar de afdeling ‘Collections'. 

Reageer