Vraag

bestelstatus online volgen werkt niet

  • 24 October 2019
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Ik heb drie dagen geledenĀ een hussel mobiel abonnement aangevraagd en kreeg netjes een email met daarin het bestelnummer waarmee ik de bestelstatus online kon volgen. Tot vandaag kreeg ik steeds de melding dat de bestelstatus nog niet online staat. Echter als ik nu probeer de bestelstatus in te zien, gebeurt er niks (ook niet de melding dat het nog niet online staat). Wat kan ik het beste doen?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Vermoedelijk gewoon afwachten.Ā 

Ā 

Als je niet langer wilt wachten, bel dan met 0800 - 0402. Zorg dat je dan het bestelnummer bij de hand hebt. Hou wel rekening met een lange wachttijd aan de telefoon.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@sylviametsĀ Is de situatie al opgehelderd? Als het nog nodig is kijk ik natuurlijk met je mee.Ā Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je bestelnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

@sylviametsĀ 

Ā 

We zijn nu vijf dagen verder. Weet je al wat meer over jouw bestelling?Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @sylviametsĀ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt gekregen. Als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag.Ā 

Reageer