Beantwoord

email fout na bestellen graag veranderen

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

email fout na bestellen graag veranderen. Kijk u bericht ik hoor van u per mail graag anders kom het niet binnen ben bereikbaar later deze ochtend terug hierover revina zo weer bellen

 

Gr Ruben

 

#InoverlegNaDeDocuEnmedeWerkingkonMaarGeplaaL

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 October 2020, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Alex_P  

 

ik heb net een bestelling gedaan en verplaats outlook zette ik er gmail achter dus daar kom nooit Zo meer in dan, wil ik kijken of er inderdaad een bestelling is geplaats op *** maar had gmail gedaan. En gmail is niet mij eigendom  maar idk hoe is verplaats outlook nou gmail kon zetten… mij postcode is ** huisnr: **

 

kom je uit op *** 

maar kan me kpn id niet registreren van me nieuwe abbo omdat die s10 dus ook al 2 dagen langer duurt zonder ik wat hoor 

ik weet niet hoe die bestelling nu is dorgekomen en er was er ook nog 1 onderweg maar die is er morgen  maar  

 

ik hoor het wel zsm, sowieso verwacht ik al 3 dagen niks kwa berichtgeving terug maar als die er is is t helemaaal super en al 3 dagen wachten op nieuwe s10 plus enz ook allemaal fout en al 2 dagen onderweg kut boot maakt het die koeriers niet makkelijk

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7

Hoi @W. Zegeren, welkom op het forum! Ik heb je beide berichten even samengevoegd, en de privégegevens verplaats naar je forumprofiel aangezien dit een openbaar forum is. Ik begrijp dat je graag wat meer duidelijkheid wilt over lopende bestellingen. 

Er is een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement op de 17e zie ik, deze loopt nog. Het contact e-mailadres bij die bestelling is een gmailadres, maar niet iets dat lijkt op wat jij genoemd hebt. 

Verder zie ik hier geen lopende bestellingen op jouw naam en het adres dat je geeft.