Beantwoord

Hussel vs Compleet

  • 18 November 2019
  • 36 reacties
  • 6607 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Goedenavond,

Wat gebeurd er met de compleet voordelen als ik mijn mobiele abonnement verleng?

Ik heb twee mobiele abonnementen en internet / tv bij Kpn, hierdoor heb ik de compleet voordelen.

Als ik nu de twee abonnementen verleng ( wat mogelijk alleen nog maar met Hussel kan ) wat gaat er dan gebeuren met de compleet voordelen

Graag zie ik jullie antwoord tegemoet

 

icon

Beste antwoord door Nadia 20 November 2019, 11:45

Bekijk origineel

36 reacties

Wat bedoel je met “extra EU-bellen”? In alle mobiele abonnementen kun je buiten Nederland in de EU landen je abonnement gewoon binnen de bundel gebruiken.
Alleen v.u. NL bellen naar EU nummers zit er niet altijd in.

Als je met één of meer mobielen Hussel hebt dan

Heb je Hussel voordelen (hmm) op de Hussel abonnementen

en houdt je Compleet voordelen op de Compleet abo's (alles in één en internet + tv en de oudere mobiele abo's)

Reputatie 7

Ik heb drie GSM-abonnementen en KPN compleet. Nu wil ik extra EU-bellen op mijn abonnement, dat kan zei de persoon aan de telefoon, kost 0,46 extra/simkaart op mijn abonnementen, maar dan heb ik geen verdubbelaar, maar ik krijg dan wel standaard meer (2GB) maar ook minder bel/sms minuten.

Hey @Bisje-1, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Peter helpt je graag. Je geeft aan dat je graag een ‘extra EU-bellen’ wilt. Voor ieder KPN abonnement geldt (sinds 2017) dat je jouw bundel in de hele EU kunt gebruiken, zonder extra kosten. Of bedoel je misschien dat je belt vanaf thuis (NL) naar buitenlandse nummers in de EU binnen? Niet elk abonnement heeft dit inbegrepen. Heb je een abonnement afgesloten vóór 4 februari 2019, dan betaal je buiten de bundel naar een buitenlands nummer. Wanneer je jouw contract vernieuwt, krijg je een kpn Hussel mobiel abonnement. Daarmee bel en sms je naar buitenlandse nummers binnen je bundel :) 

Heb je nog vragen over je bundel, of de combinatie met KPN Compleet en Hussel? Stel ze hier gerust, we helpen je graag.

Af en toe check ik even of het de moeite loont om abonnementen te wijzigen/verlengen. Ik heb nu KPN mobiel, alles-in-1 standaard met 100/100mb en diverse extra's

Ter aanvulling op dit forum en ook even ter controle heb ik geprobeerd uiteen te zetten wat de verschillen zijn (wellicht mis ik iets):

 

  Huidig Nieuw
Alles-in-1 standaard/hussel internet 100 100 72 47,5
Foxsports 0 12,99
Ziggosporttotaal 14,99 14,99
Spotify premium 0 8,99
2hd ontvangers 0 15
opnemen pakket 0 0
kpn veilig 2 0 0
KPN Mobiel 30gb (15gb dubbel) 26,71 0
KPN Mobiel 20gb 0 20
Totaal 113,7 119,47

 

Conclusie: niet bewegen, lekker blijven zitten (nb. ik ben ervan uit gegaan dat op het nieuwe mobiele abonnement (sim only 1 jaar) 5 euro korting van toepassing is.

Reputatie 7

Hey @Didi11, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier vraagt om even met je mee te kijken. Ik weet niet zeker of het wel helemaal klopt. Even voor de duidelijkheid. Je wilt dan zowel je vaste als mobiele aansluiting overzetten naar KPN Hussel? Is het antwoord ja, dan ontbreekt de KPN Entertainmentvoordeel van € 5,00 ;)

@Nadia

Klopt inderdaad! Onderaan de streep veranderd er bij een overstap niets behalve dat ik dan 1 euro per maand meer zou betalen voor 10gb minder mobiele data als ik het goed begrijp, klopt dit?

 

Euh, volgens je eigen schema is het verschil 5,77 meer met nieuw(e) abonnement(en)

Reputatie 7

Euh, volgens je eigen schema is het verschil 5,77 meer met nieuw(e) abonnement(en)

@Didi11 gaat dus zelfs maar €0,77 extra betalen en dat klopt inderdaad.

@PeterG Klopt inderdaad maar in dat overzichtje ontbreekt de 5 euro korting en die 0,77 voor het gemak maar even op 1 euro afgerond. 

Conclusie blijft hetzelfde, ik ben nu beter af dan met een verlenging.

Bedankt voor de feedback allemaal!

Pfff, ik ben helemaal lost. Heb KPN Alles in een, incl Spotify premium. Daarnaast 3 mobiele telefoons. Wil eigenlijk alleen Spotify Family toevoegen. Schijnt niet te kunnen, moet eerst alles over naar Hussel. En dan kom ik onderaan de streep duurder uit…..

 

Reputatie 7

Pfff, ik ben helemaal lost. Heb KPN Alles in een, incl Spotify premium. Daarnaast 3 mobiele telefoons. Wil eigenlijk alleen Spotify Family toevoegen. Schijnt niet te kunnen, moet eerst alles over naar Hussel. En dan kom ik onderaan de streep duurder uit…..

Kan je dat eens voorrekenen want een KPN Hussel abonnement is veelal goedkoper dan het overeenkomstige Alles-in-1 abonnement tenzij er sprake is van een FOX Sports abonnement.

Plaats anders eens een screenshot van het kostenoverzicht van jouw huidige Alles-in-1 abonnement.

Er was inderdaad sprake van een Fox abbo. Maar ik ben eruit en heb het iom de servicedesk aan laten passen. Fox eruit gedaan, Spotify Family erin,. nog wat aanvullende opties aangevinkt, waaronder bellen vast/onbeperkt. Maandbedrag paar euro lager uitgekomen incl geen aanvullende variabel (vast) belkosten meer.

Reageer