Beantwoord

mb's delen lukt niet

  • 13 October 2020
  • 9 reacties
  • 115 keer bekeken

Enkele dagen geleden het prepaid account van mijn zoon mgezet naar abonnement en toegevoegd aan producten. Wil hem mb's geven via mb's delen, maar dit lukt niet. Nummer wordt niet als optie getoond. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 October 2020, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom en bedankt voor je bericht @Andre Acht. Het kan maximaal 24 uur duren voordat de Hussel voordelen volledig actief zijn op een nieuw mobiel abonnement. Laat maar weten als het nog altijd niet lukt, dan ga ik voor je aan de slag.

Hoi Jeroen, het abonnement is sinds zondagmiddag actief. Er is inmiddels 24 verstreken. Kan jij me verder helpen?

Heb het mobiele nummer al een keer ontkoppeld en daarna weer gekoppeld. Heeft geen effect. 
Wat ook niet lukt (wellicht de oorzaak) is dat ik MB’s delen bij het nummer ook niet kan inschakelen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil zeker het een en ander voor je nakijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Zojuist profiel aangevuld! Alvast bedankt voor het nakijken.

 

Ik weet niet of je al wat hebt gedaan, maar ik kijk nu en nu staat het nr wel vermeld. Wellicht ipv 24 uur 48 uur aanhouden voordat een en ander helemaal gesynchroniseerd is. 
 

Reputatie 7
Badge +19

Gisteren heb ik zelf handmatig het nummer toegevoegd. Dit had automatisch moeten gebeuren. Blij dat jullie nu wel mb's kunnen delen.

Hallo, bij ons lukt het ook niet om Mb's te delen. Het nummer staat wel op ons adres, maar kan ik niets mee delen.

 

Kunt u ons helpen. 

Het duurde bij mij ongeveer 48 uur voordat het goed kwam. Of zelfs pas na ingrijpen door de Moderator van de KPN.