Vraag

Mobiel niet geleverd, wanneer komt deze?

  • 15 November 2022
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Gister 14-11-2022 zou tussen 8:00-18:00 mijn mobiel worden geleverd. Bestelnaam S2725386-2411024. 

Hij werd niet geleverd en ik hoorde ook niks van KPN uit. Heb dan om 18:30 gebeld die zeiden dat ik moesten wachten tot 20h en als hij er dan niet zou zijn weer opnieuw bellen.

 

Zogezegd zo gedaan, mobiel niet geleverd er zou een formulier worden gemaakt voor onderzoek en ik zou de volgende dag worden gebeld.

Vndaag werd ik natuurlijk niet gebeld... Dus moet ik alweer bellen. Er zou gister een storing zijn bij PostNL, maar nu verholpen. Alsnog heb ik geen track en trace ontvangen dus kan ook niet naar PostNL bellen.

 

Ik heb nu het nummer van een logistiek bedrijf gekregen, waar ik enkel voice-mail krijg.

 

Vind jullie service echt waardeloos. Ik betaal al €360 euro voor niks. Of ik wil mijn geld terug of nieuwe mobiel opsturen. Maar deze manier van zaken doen is gewoon bar slecht.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem ook zou die van gister tussen 8:00-18:00 worden geleverd. Kreeg geen update vanuit KPN zelf moeten bellen waar mobiel blijft, 2x moeten bellen. Er zou een formulier zijn ingevuld voor onderzoek en zou de volgende dag gebeld worden…

Ik ben niet gebeld.. weer terug bellen.. er is een storing zogezegd bij PostNL.. en nu? Maar het zou opgelost zijn. 

Ik heb nog steeds geen track en trace geen idee waar mobiel is en KPN die geen enkele verantwoordelijkheid neemt. Ik heb gewoon €360 al betaald voor niks. 

 Nu heb ik het nummer van het logistiek bedrijf gekregen om daar proberen te kijken waar mijn mobiel is. Terwijl ik vind dat KPN dit zelf moet doen…

Echt waardeloze service. 

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Merys, welkom! Ik zie dat je de 16e gebeld hebt voor je pukcode, kan ik daaruit opmaken dat jij je nieuwe toestel inmiddels binnen hebt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.