Nog niet heraangesloten

  • 5 October 2020
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Vandaag rond 21:30 uur gebeld, betaling was binnen maar blokkade nog steeds niet opgeheven en het is nu 00:15 uur. Slechte service van KPN

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Maureen Raktoe, welkom en excuses voor de late reactie! In de regel gaat dit inderdaad automatisch. Op het moment dat er nog een andere factuur openstaat, kan het zo zijn dat dit niet automatisch verwerkt wordt. Er moet dan een collega aan te pas komen. Ik zie dat je inmiddels wel weer aangesloten bent, heel fijn. Let er wel op dat de laatste factuur dus nog open staat. Advies is om deze zo snel mogelijk te betalen. 

Het ging om mijn KPN Compleet en niet mijn KPN Mobiel. Alle facturen zijn betaald van KPN compleet en op mijn KPN gaf aan dat alle facturen betaald zijn en ik kreeg een melding van KPN dat de betaling goed is ontvangen. Ik had ondertussen zeker 8 medewerkers gesproken en geen 1 kon mijn helpen en ik moest wachten tot de afdeling Collection open ging op maandag en meer konden ze niet doen voor mij. Vervolgens zondag gebeld, medewerker heeft bevestiging dat betaling goed is ontvangen en toch niet de blokkade opgeheven dus die service wat KPN biedt dat als je met hun IDEAL link betaald het binnen 2 á 4 uur alles weer aangesloten is, klopt voor geen kant. Die service krijg je niet ondanks ze het geld binnen hebben en alle medewerkers die ik heb gesproken had een andere excuus of een andere verzinsel. Dus ik ben nu klaar met KPN. En ja alles is weer aangesloten op maandag terwijl mijn betaling daar al om 15:00 uur binnen was gekomen op zaterdag 03 oktober 2020. 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, excuses dat had ik niet begrepen. Erg vervelend! Fijn dat het inmiddels toch gelukt is! De afdeling Collections is inderdaad alleen op doordeweekse dagen bereikbaar, dus dat is extra zuur als het in het weekend gebeurt.

Ja klopt, zeker zuur als het in weekend valt maar wat mij nog steeds onduidelijk is dat kpn een iDeal link stuurt met betaal nu en dat wordt alles weer binnen 2 á 4 uur weer aangesloten. Nou vervolgens als klant doe je dat, gelijk met de link betalen, dan heb ik toch niets met de afdeling Collection te maken tenzij ik het als een overboeking via mijn bank zou betalen dan snap ik het dat het pas maandag verwerkt wordt. Dus die service dat kpn biedt betaal nu en alles wordt binnen een paar uur weer aangesloten geeft nergens aan dat die service in het weekend niet geldig is. Maar goed het is nu opgelost en ik ben nu ook klaar met KPN na jaren klant te zijn van KPN. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie in mijn informatie dat het aansluiten handmatig moet gebeuren op doordeweekse dagen. Dat is inderdaad heel wat anders dan dat dit binnen twee uur. Ik ga dit sowieso intern uit laten zoeken. Goed dat je het aangekaart hebt!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels bericht ontvangen dat dit echt een op zichzelf staand probleem was waardoor je niet heraangesloten bent. Normaliter geldt absoluut dat als je via iDeal betaalt, je binnen 2 uur aangesloten wordt. Excuses voor het ongemak nogmaals!