Beantwoord

Verkeerd nummer gekregen

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Geachte heer Mevrouw

Ik ben van tmobile over gestapt naar kpn MET nummer  Behoud,Nu krijg ik een mail om dat aan mijn televisie te koppelen thuis via mijn kpn ,dit heb ik gedaaan en nu staat er een vreemd 06 nummer In mijn kpn ,niet mijn eugen 06 nummer ,mijn abbonement gaat in december las in

icon

Beste antwoord door Marguaritha 20 October 2020, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey @JDWorklabs! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Goed om te horen dat je bent overgestapt naar KPN, dat is altijd goed nieuws. Ik vermoed dat het nummer wat je te zien krijgt jouw tijdelijke KPN nummer is. 

Jouw nummer gaat pas in december over naar KPN, omdat dan het abonnement in gaat. KPN geeft je dan een tijdelijk nummer tot die tijd, deze is verder niet actief om te gebruiken.

Kun je anders je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan check ik het voor de zekerheid even voor je na :grin: .

Dankuwel Voor uw antwoord ik zal afwachten tot december en kijken wat er gebeurd…en nee ik vul helemaal niets in op mijn profiel want dat gaat helemaal  Niemand aan,kpn heefd mijn naam en rekening nummer dat is voldoende

MVG AKleppe

Reputatie 2
Badge +3

Dat is helemaal goed! Dan wachten we het even af :grin:

Ik wil nog wel even aangeven dat het aanvullen van je profiel alleen inzichtelijk voor KPN medewerkers. Niemand kan deze gegevens verder in zien. 

Reageer