Beantwoord

Waarom geblokkeerd als ik een betaalafspraak heb?

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 372 keer bekeken

Hallo, 

 

Sinds vandaag is mijn sim geblokkeerd voor internet en bellen omdat ik een factuur niet kon betalen. Ik heb hierover gebeld (weet alleen niet meer met wie) en heb uitstel gevraagd tot 23.10.2020 omdat het dan wel weer lukt en dat was geregeld werd mij verteld. 

Er is mij verteld dat ik nog wel een mail van jullie kon krijgen, waarin stond dat jullie alles gingen blokkeren, maar dat dit automatisch ging en jullie dit niet konden tegenhouden, maar deze kon ik negeren, omdat ik dus een afspraak had voor de 23e. 

 

Zo gezegd, zo gedaan.. 

Maar inmiddels zit ik op een hot spot van een collega in dit forum wat te typen, omdat ik zelf niks meer kan. (Dus ook geen antwoorden lezen tot ik weer eens thuis ben 👍)

 

Ik vind dit echt een beetje slechte zaak.. dat wanneer ik een afspraak met jullie maak, en jullie hier mee akkoord gaan, dat ik vervolgens alsnog wordt afgesloten en 33 euro nogwat mag gaan betalen om dit weer op gang te krijgen, terwijl de afspraak op de 23e stond (wat het vandaag toch echt niet is KPN!!)

icon

Beste antwoord door huistijger 20 October 2020, 07:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @CLGijsen 
Je kunt altijd met je KPN-gsm naar nummer 1200 bellen (ook als je geblokkeerd bent) en vragen wat er aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @CLGijsen, welkom terug! Dat is wel erg vreemd :-(. Heb je wellicht nog een betaling openstaan of bijvoorbeeld een betalingsregeling gemist? Ik wil wel even meekijken, maar ik weet niet in hoeverre ik nog iets voor je kan betekenen als je geblokkeerd bent. Mijn collega's van Collections zouden dat wellicht kunnen. Zij zijn inderdaad te bereiken via 1200, wat je nog steeds met je mobiel kunt bellen.

 

Mocht je willen dat ik met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.

Ik zal dan even proberen 1200 te bellen!