Beantwoord

[Opgelost] Netflix niet betaald door KPN, abonnement afgesloten

  • 25 May 2020
  • 37 reacties
  • 1406 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb vraag, kreeg mail van neyflix wat ik vis jullie had, abonnement is opgezegd ivm niet betaken...uhhh wat? betaal al jaten netjes....wordt elke maand afgeschreven. zo okk afgelopen 11 mei. maar jullie niet doorgestuurd. nu heb ik probkeem door jullie fout. wil dit graag zsm opgelost zien. met vriendelijke marion de Kruijf-Pater

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 May 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Ja echt bizar ik ben een betalende klant en kan niks doen aan de storing .Ook ik kreeg als antwoord mocht Netflix het niet meer doen meld je maar opnieuw aan …. Huh ik heb niet opgezegd ….

Het argument kleine impact is wel kort door de bocht, ik ben een betalende klant en neem een dienst af dus dan lijkt het mij dat je klanten op de hoogte houd als er iets mis gaat .

Netflix geeft aan geen betaling te hebben ontvangen ik betaal aan  KPN en niet aan Netflix Dus KPN zorg dat je het oplost  !!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook ik heb het probleem dat mijn netflix account is beëindigd. Dit terwijl ik wel netjes mijn 10,99 heb af mogen tikken op mijn laatste rekening. Zowel op de site van KPN als bij Netlix is er niets terug te vinden wat nu te doen. Ik was in de veronderstelling dat dit een fout was bij mij. Maar lees nu dat het dus bij meer mensen voor komt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste medewerker,

Ik blijk klachten bij jullie te kunnen neerleggen. Door fout bij KPN is met Netflix abonnement ineens stopgezet. Op advies van jullie forum heb ik mij via de facturering opnieuw aangemeld maar ik wil zeker niet dubbel betalen. Ook zijn mijn gegeven bij Netflix nu verdwenen. Dat is op zich niet echt een probleem maar daardoor schat ik in dat de kans groot is dat ik misschien wel 2 maal ga betalen. En dat il ik natuurlijk niet, Mijn abonnement is stopgezet terwijl ik er al voor betaald heb?

Hoe gaan jullie mij verzekeren dat het goedkomt?

Met vriendelijke groet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ook wij krijgen vanochtend een mail van Netflix dat wij niet betaald zouden hebben. KPN gebeld waar ik te horen kreeg dat het een storing is maar ik moet mij wel opnieuw aanmelden. Beetje de omgekeerde wereld jullie hebben het probleem veroorzaakt maar leggen het bij de klant neer. En wat ook al vermeld werd waarom informeren jullie je klanten niet. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Gisteren weer opnieuw aangemeld vreemde gang van zaken .

Kpn reactie ???? kan mij niet voorstellen dat dit is met Corona te maken heeft …

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Voor @Elvis3956 , @Eelko77 , @netflixklacht en @Clr Ik heb jullie verschillende berichten samengevoegd met dit algemene topic. Zoals je leest is er sprake geweest van een storing, waardoor dit gebeurde. De oplossing lees je in het gemarkeerde antwoord boven aan dit topic. Kom je er zo uit? Heb je nog vragen: stel ze gerust!

KPN liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je KPN-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van maandag 1 juni 2020.
 

dit bericht ontving ik van Netflix. Ik heb daarop 2x contact gezocht met de klantenservice van kpn. Er werd aan gewerkt. 
Een eerdere oplossing ‘opnieuw aanmelden’ via tv ontvanger of Netflix werkt niet meer en dat heb ik ook aangegeven.

inmiddels is het 4 dagen later doet Netflix het nog steeds niet en hoor ik ook niks hierover.

Het is al vervelend genoeg dat ik geen gebruik kan maken van een dienst waarvoor ik wel heb betaald maar dat dan ook totaal geen informatie hierover ontvang maakt het nog vervelender.

kunt u mij informeren wanneer dit wordt opgelost? Ik begrijp uit eerdere forum berichten dat dit niet de eerste keer is dat klanten van kpn hiermee te maken hebben.

alvast dank en met vriendelijke groet,

Diana

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

 

Hoi @DJansen . In het gemarkeerde antwoord staan de stappen die je kunt volgen om dit op te lossen. Kun je aangeven of het daarmee lukt?

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... ik heb geen Netflix. Nog nooit gehad ook. En ik krijg deze mail nu ook. Dus let op, er zijn spammers actief die hier mee aan de haal gaan.

Heb je een screenshot van die mail, @Nick83 ?

Reputatie 7
Badge +24

Heb je een screenshot van die mail, @Nick83 ?

 

Dank @Nick83 . Ik heb een waarschuwing in het startbericht gezet.Â