Beantwoord

Blokkeren 1888

  • 12 February 2020
  • 7 reacties
  • 222 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Waarom kan ik het nr 1888 niet blokkeren via mijnKPN !!!!

Krijg eerst van de KLANTENSERVICE te horen, nee weet niet wie er verantwoordelijk is voor dit service nummer !!! Ik zoek het voor u uit en bel u terug. Na 1 week wordt ik idd teruggebeld met de mededeling dat zij hier NIETS aan kunnen doen en het antwoord moet zoeken op het FORUM !!!!!

DIT verdienmodel is om ziek van te worden. Waarom reageer ik wat narrig? Mijn moeder van 91 die nu 2 maanden onder de KPN paraplu valt, doordat de verzorgingsflat over is gegaan op KPN als provider, en sinds die tijd regelmatig het nr. 1888 op de factuur vermeld staat. Zij is 91 en geestelijk begint het haar allemaal teveel te worden. Mijn broers en ik verzorgen de administratie voor haar en zien dus dat nr. 1888 op de factuur.

Schijnt dat KPN niet kan helpen c.q. dit nr. te blokkeren.

WIE heeft voor mij/ mijn moeder de oplossing?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 February 2020, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Blijkbaar een langer lopend probleem zonder echte oplossing wel een aantal alternatieven.

Kassa 1888 blokkeren.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Sub11, welkom! Voor zover ik weet, kunnen we dit inderdaad niet blokkeren. Wel ga ik kijken of we een oplossing voor jullie kunnen vinden. Wil je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in je forumprofiel het betreffende telefoonnummer en postcode + huisnummer van je moeder invullen? Laat hier even weten dat je dit gedaan hebt, dan zet ik de gegevens door naar de betreffende collega's. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Sub11 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mocht je nog hulp nodig hebben dan lezen we het graag! 

Reputatie 1
Badge

Goedendag, ik heb de gegevens van m'n moeder bijgevoegd, onder “Persoonlijke opmerkingen” in mijn forumprofiel.

Bedankt dat u mee wil helpen.

MVG

Sub11

Reputatie 7
Badge +30

Hartelijk dank! Ik ga er achteraan en houd je op de hoogte. 

Reputatie 1

Ik stel de zelfde vraag voor mijn vader met alzheimer, sinds enkele maanden per maand tussen de 10 en 15€ naar 1888. Waarschijnlijk naar bellen naar een foutief nummer het bandje gekregen en dan 1888 gebeld. Gaarne blokkeren van dit nummer. 

Reputatie 1

Gaat niet helemaal goed maak eigen topic aan.