Beantwoord

Hoge telefoonrekening bejaarde moeder

  • 17 February 2021
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Tijdje geleden is mijn moeder overgestapt van een andere provider naar KPN, niks vermoedend heeft zij wel zoals ze wenste vast telefoon nummer behouden en heeft ze omdat we altijd al onbeperkt gratis bellen in NL hebben gehad gedacht dat dat nu ook het geval was en heeft ze niet gemerkt dat ze nog bij kopje extra, onbeperkt bellen NL moest aanvinken. Nu heeft ze een rekening van 157 euro afgerond alleen voor bellen via vast nummer gekregen terwijl ze vanuit was gegaan dat ze onbeperkt bellen had. Dit komt als een heel harde klap aan. Ik heb nu gelijk bellen onbeperkt NL via vast telefoon voor haar nu aangevinkt en vroeg mij af of er mogelijkheid of manier is om die bedrag van 157 in vedergeval te verminderen omdat ze toch echter onbewust een vinkje niet heeft aangeklikt en daardoor ineens 147 meer moet betalen dan als ze het wel gedaan had?…

Ik kan KPN ook nergens op bereiken omdat er nergens iets van een nummer bij de klanten service staat wat het nog echt moeilijker maakt. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 February 2021, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @K Sarwar , het nummer van KPN is 0800 0402 (gratis)

Â