Beantwoord

Ik kan wel vast bellen, maar niet gebeld worden

  • 8 October 2022
  • 11 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik kom er net achter dat ik niet gebeld kan worden op onze vaste telefoonlijn. Ik kan zelf wel bellen.

Kpn stuurt me door naar de probleemoplosser, geen storing in het netwerk, probleem ligt hier.

Wordt vervolgens naar een pagina dooverwezen, die niet gevonden kan worden.

Oftewel, ik kan dit op deze manier niet zelf op lossen.

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Bos2.0 11 October 2022, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Bos2.0 en welkom hier op ons forum!

Wat is de stand van zaken op dit moment, kun je inmiddels weer gebeld worden of speelt dit probleem nog steeds? Als het probleem nog steeds speelt en je komt niet verder met de probleemoplosser, dan kijk ik ook graag even met je mee. Mag ik je daarom vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

het is opgelost, probleemoplosser heeft ditmaal gewerkt.

Reputatie 7
Badge +12

het is opgelost, probleemoplosser heeft ditmaal gewerkt.

Dat is goed om te horen @Bos2.0 en ook bedankt voor deze terugkoppeling, wordt gewaardeerd! 

Reputatie 1

Ik kan ook niet gebeld worden op vaste tel lijn en ook net geprobeerd met mobiel mezelf te bellen er gebeurt niets en de tool werkt ook bniet bij mij de wifi werkt wel gewoon daar ligt het niet aan

Ik kan ook niet gebeld worden op vaste tel lijn en ook net geprobeerd met mobiel mezelf te bellen er gebeurt niets en de tool werkt ook bniet bij mij de wifi werkt wel gewoon daar ligt het niet aan

Hallo @gea123 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Heb je deze al eens een volledige reset gegeven met een paperclip in het resetgaatje?

Staat je telefoonnummer wèl als actief geregistreerd binnen het modem?

 

Reputatie 1

De monteur heeft alles geinstalleerd ik heb gewoon internet kpn box 21 en heb geen idee wat je bedoeld met een gaatje waar moet ik dat vinden het is een vaste aansluiting geen mobiel 

Reputatie 1

Sus snap ik ook niet wat er bedoeld wordt dat een modem een tel nr heeft opgeslagen ik heb betaald voor een mo nteur dus ik ga er niet aan rommelen dan moet de kpn monteur dat maar doen en herstellen wat niet goed gedaan is

 

Reputatie 1

Ik denk dat jand denkt dat het om een mobieltje gaat

want die heeft aan de zijkant een gaatje wn je moet je login naam en ww invoeren 

in een modem kan je niet invoeren

bovendien geaat hwt om een caste aansluiting

sus gewoon alles onkoppelen weer volgens het boekje aansluiten en nu werkt de telefoon ( vaste aansluiting) weer!  Doe je ook met computer dat lukt ook vaak zo

dus doet het weer check met mobieltje diw naar vastw lijn gaat en nu hoor ik dat er gebeld wordt

 

bedankr voor het meedenken

 

mvg
 

 

Hallo @gea123 ik weet heel goed waar ik over praat, dat het om een vaste aansluiting gaat, maar als je er zelf niet aan wilt ‘rommelen’ moet je de klantenservice even bellen via 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar. Als klacht opgeven ‘geen vaste telefoon’ en word je verder geholpen.

Ze gaan je dan o.a. adviseren je modem te resetten, dus moet je toch zelf gaan ‘rommelen’.

Succes.

 

Reputatie 1

? Ik heb het toch al opgelost? Wel op een andere manier

dank voor het meedenken

 

mvg

Reputatie 7
Badge +12

? Ik heb het toch al opgelost? Wel op een andere manier

dank voor het meedenken

 

mvg

Fijn om te lezen dat je het probleem hebt opgelost @gea123!