Beantwoord

Apparatuur nooit ontvangen

  • 12 December 2022
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb deze wifiversterker nooit ontvangen omdat men het niet wilde afgeven als andere apparatuur niet werd ingeleverd.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 18 December 2022, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @H.C. Slot-Witte wat had je dan gelijk in moeten leveren, andere wifi-versterkers i.v.m. omruil vanwege defect en/of garantie?

En wat is nu het probleem, dat je wel een factuur krijgt voor niet-geleverde spullen?

Graag iets meer duidelijkheid wat er speelt.

 

 

Ik had al betaald, echter bij het afhalen wilde ze het betaalde pakket niet meegeven. Ik moest eerst de oude apparatuur inleveren (dat stond op de doos van kon). Dat is wel zo bij de tv-ontvanger, maar hierbij was er niets in te leveren natuurlijk. Ik heb gezegd dat ze het pakket maar moesten retourneren. Wel met de gedachte dat ik de 39,50 retour zou ontvangen. Dat is nooit gebeurd. Ook het telefonisch contact met kpn heeft niet geholpen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @H.C. Slot-Witte 

Vul vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +15

@H.C. Slot-Witte Welkom op het forum. 

Ik zag dat je profiel al ingevuld was, en ik zie ook dat er in mei al contact is geweest over deze situatie. 

Toen is ook al toegezegd dat het bedrag vergoed zou worden, alleen is dit toen niet gelukt. 

Ik heb de vergoeding nu alsnog ingevoerd. Het bedrag van € 39,50 zal in mindering gebracht worden op de eerstvolgende factuur waarop dit mogelijk is.