Beantwoord

Experia Wifi (zwart) icm KPN Box 12: hoe kan inloggen op de Experia Wifi om firm updates uit te laten voeren?

  • 24 December 2022
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Heb vandaag nieuwe V12 ontvangen. Had eerste een V8. 

Heb ook mijn 2 Experia Wifi hierop aangesloten.

Wat ik nu merk is dat ik via browser met ip 192.168.2.150 niet meer kan inloggen op deze Experia Wifi's.

Dit is b.v. handig voor firmware updates uit te voeren.

Als ik in Browser dit ip-adres type wordt ik doorgeleidt naar http://mijnmodem.kpn/2.0/gui/#/login/ en dat is de inlog van de Experia V12. 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik weer in kan loggen op de Experia Wifi kastjes (Zwart). Of hoeft dat niet meer, maar ben dan wel benieuwd hoe je firmare updates kan uitvoeren.

Voorheen werkte dat prima met de V8, maar nu niet meer.

Iemand een goede oplossing?

Groeten Martijn

icon

Beste antwoord door BruisTablet 25 December 2022, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan dus niet. Handmatig firmware updates doen kan dus ook niet meer. Je moet maar afwachten totdat het automatisch gebeurt.

Dat kan dus niet. Handmatig firmware updates doen kan dus ook niet meer. Je moet maar afwachten totdat het automatisch gebeurt.

Beste Nick,


Helder.. dan hoef ik ook niet meer naar een mogelijkheid te zoeken dat het wel kan.

Heeft dus met V12 te maken als ik het goed begrijp.

Reputatie 7
Badge +8

Dat kan dus niet. Handmatig firmware updates doen kan dus ook niet meer. Je moet maar afwachten totdat het automatisch gebeurt.

Helder.. dan hoef ik ook niet meer naar een mogelijkheid te zoeken dat het wel kan.

Heeft dus met V12 te maken als ik het goed begrijp.

Ja die heeft de functie overgenomen. In het menu van de v12 zijn de experia wifi,s ook gewoon zichtbaar. Bijwerken van de software gaat ook automatisch door.