Beantwoord

Ondanks wifiversterker valt internet weg op de 2e etage

  • 13 December 2022
  • 18 reacties
  • 116 keer bekeken

Mijn wifi valt steeds weg ondanks wifi versterker   op 2e etage  erg lastig als je cursus  zit te dien op pc  heb draadloos  internet  boven  

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 December 2022, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Badge +19

Dat is waardeloos @Anja 12 ! Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Welk wifi versterkers? Type modem etc.

Experia box en 2 superwifi punten  van kpn

Experia box v9 hebben  wij 

Badge +19

Welke wifi versterkers? Rond wit of zwart vierkant zwart?

Ze zijn rond zwart

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis? Voor de tv bijvoorbeeld. 

 

Nee die heb ik niet is dat nodig ?

Badge +19

Nee juist niet.  Je hebt dus een modem en daar is met een kabel één zwarte ronde wifi versterker op aangesloten en de andere staat boven.  Klopt dat een beetje?

Ja dat klopt

Badge +19

En welke lampjes branden er op de losse wifi versterker?

Die brand groen dus goed dacht ik 

Al een paar keer de kpn manager gedaan  geeft aan dat de wifi goed  is misschien  ligt het aan  de pc

Badge +19

Staat het modem in de meterkast en de wifiversterker op de tweede etage? En is het wifi lampje op het modem uit?

Nee alle lampjes branden op de modem en ja modem staat beneden  

Badge +19

Dat gaat dus niet goed. Het wifi lampje op het modem MOET uit. Ik raad je aan om de SuperWiFi's opnieuw te installeren. Gaat dat lukken?

Ga ik morgen  proberen  moet nu gaan  werken  ik laat  het jou weten  morgen 

Niet gelukt  ga het volgende week  nog eens proberen  

Reputatie 7

Welkom op het forum @Anja 12. Zo te zien hebben jullie al een aantal dingen bekeken. Is het inmiddels gelukt om Wifi op de V9 uit te zetten en de SuperWifi's opnieuw te installeren? Deze pagina kan je daarbij helpen: 

Als dat niet lukt, kan je dan vertellen wat er precies niet lukt, waar het mis gaat? Dan kunnen we gericht met je meedenken.