Beantwoord

Wifi versterker teruggestuurd, PostNL herkent de verzending nu niet

  • 12 December 2022
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb op 5 december 2022 via een Postnl punt een wifi versterker teruggestuurd, volgens mij binnen de terugstuurtermijn, maar als ik nu de barcode intyp krijg ik een melding dat het pakket nog (niet) gevonden is, dus niet teruggestuurd. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 December 2022, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Boelelaan, later de week ook niet? 

Kan mij voorstellen dat dit een extra drukke periode voor de postbezorger is. 

Heb gisteren geïnformeerd bij een Postnl punt en daar zagen zijn dat het pakketje op 8 december al bezorgd is. Tot op heden heb ik nog niets gehoord, geen retourmelding o.i.d. van de KPN en ook nog geen geld op mijn rekening. Hopelijk hoor ik snel iets.

Reputatie 7
Badge +20

Via welke weg heb je het gekocht? En naar welk retouradres is het gegaan?

Normaal duurt het zo ongeveer 10 werkdagen voor je het geld terugkrijgt. 

Heb het bedrag inmiddels op mijn rekening ontvangen. Vind het alleen wel jammer dat je geen mailtje ter bevestiging ontvangt dat ze het pakketje ontvangen hebben. Dan weet je een beetje waar je aan toe bent.

Dank voor het meedenken en reageren.

Fijne feestdagen.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat je het geld weer hebt. Maar ik begrijp de onduidelijkheid. Bedankt voor de feedback. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.