Vraag

Communicatie via SMS, graag ook postcode vermelden

  • 4 April 2021
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Vandaag kregen wii van KPN het navolgende bericht: Beste klant, op 07-04-2021 tussen 01:30 en 07:00 verbeteren we het netwerk in uw buurt. Tijdens deze werkzaamheden kunt u mogelijk geen gebruik maken van de diensten Interactieve TV, Internet en/of Bellen. Mvg, KPN

Nu hebben wij meerdere abonnementen op dus verschillende locaties. Graag willen wij KPN de tip meegeven om ook een postcodegebied in het sms-bericht, zodat wij begrijpen over welke locatie het voor ons gaat, te benoemen. De manier waarop het nu gaat is voor ons nutteloos. Wij gaan er vanuit dat wij niet de enige zijn die meerdere KPN-abonnementen hebben. Het is helaas voor KPN niet mogelijk om 1 klantnummer voor meerdere abonnementen te realiseren: ook een aandachtspunt, zo vinden wij.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me dat de postcode van toepassing is waarop het abonnement dat hoort bij dat toestel op geregistreerd staat. Toch?

Als u zo'n sms krijg op een toestel waarbij het abonnement geregistreerd staat op 1234AB huisnr 10, dan lijkt het me duidelijk dat ook dat adres/gebied bedoelt word. Niet een ander gebied. Waarom twijfelt u daar over?

Reputatie 7
Badge +24

Het is helaas voor KPN niet mogelijk om 1 klantnummer voor meerdere abonnementen te realiseren: ook een aandachtspunt, zo vinden wij.

Zakelijk kan dat wel vermoed ik. Je kunt echter wel 1 factuur krijgen waarom meerdere abonnementen staan.

Ik twijfel hierover omdat ik een sms krijg op mijn telefoon: het internet en interactieve televisie zijn in meerdere panden ondergebracht. Ik heb 1 telefoon 😃

Zorgen dat je die service berichten ook via de mail krijgt, dan staan er wel de gegevens bij van welk abonnement.

Lastig om voor meerdere abonnementen een apart telefoonnummer te nemen als contact optie.

Reputatie 7
Badge +24

Ik twijfel hierover omdat ik een sms krijg op mijn telefoon: het internet en interactieve televisie zijn in meerdere panden ondergebracht. Ik heb 1 telefoon 😃

Maar die telefoon staat maar op 1 adres geregistreerd 😉

Heeft u 1 MijnKPN waarin u het mobiele abonnement heeft en meerdere thuis abonnementen toegevoegd heeft?

Reputatie 7
Badge +24

Zorgen dat je die service berichten ook via de mail krijgt, dan staan er wel de gegevens bij van welk abonnement.

Kan dat dan?

Volgens mij wel, ik kreeg ze tot ik alle mail van KPN op “nee” heb gezet wel in de mail.

Ik twijfel hierover omdat ik een sms krijg op mijn telefoon: het internet en interactieve televisie zijn in meerdere panden ondergebracht. Ik heb 1 telefoon 😃

Maar die telefoon staat maar op 1 adres geregistreerd 😉

Heeft u 1 MijnKPN waarin u het mobiele abonnement heeft en meerdere thuis abonnementen toegevoegd heeft?

 

Als je meerde abonnementen afsluit en bij elk abonnement dat ene specifieke nummer gebruikt als contactoptie krijg je daar de berichten op, niks geen hogere wiskunde voor nodig, mobiel is niet automatisch gekoppeld aan 1 adres met de vaste aansluitingen, ik krijg ook de berichten van de Ziggo aansluiting van mijn moeder op mijn mobiel en in de mail.

Zo kan ik ook bijvoorbeeld als ik dat zou willen jou abonnement voor thuis betalen via mijn rekening nummer, maar dat doen we maar niet.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7

Dan zit er niets anders op dan via deze pagina voor de verschillende postcodes het geplande onderhoud te bekijken.