Beste leden van het Forum,
Kom nou niet aan met de volgende link waar het zou moeten kunnen dat werkt juist niet:
https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00
Dan krijg ik de foutmelding :
De ingevoerde gegevens komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn.
Mogelijke oorzaken kunnen zijn:
- De gegevens zijn bij ons onbekend
- De gegevens zijn verkeerd ingevuld
- Er is een verkeerd bankrekeningnummer ingevuld
Je moet de laatste 3 cijfers doen invoeren om het te checken en dat doe ik met het nummer wat op de facturen staan en in het systeem bij KPN en toch ontvang ik het bovenstaand bericht terug???
De afspraak staat op 25 november 2022 tussen 13.00 en 15.00 uur en deze zou dan geannulleerd moeten gaan worden mijn apparatuur wordt aangesloten door oudgediende van KPN.