Vraag

Ik wil graag mijn monteursafspraak annuleren

  • 21 November 2022
  • 10 reacties
  • 486 keer bekeken

Beste leden van het Forum,
Kom nou niet aan met de volgende link waar het zou moeten kunnen dat werkt juist niet:

https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00

Dan krijg ik de foutmelding : 

De ingevoerde gegevens komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn.

Mogelijke oorzaken kunnen zijn:

  • De gegevens zijn bij ons onbekend
  • De gegevens zijn verkeerd ingevuld
  • Er is een verkeerd bankrekeningnummer ingevuld

Je moet de laatste 3 cijfers doen invoeren om het te checken en dat doe ik met het nummer wat op de facturen staan en in het systeem bij KPN en toch ontvang ik het bovenstaand bericht terug???

De afspraak staat op 25 november 2022 tussen 13.00 en 15.00 uur en deze zou dan geannulleerd moeten gaan worden mijn apparatuur wordt aangesloten door oudgediende van KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @van_Drunen ,

Dan kun je het beste even bellen met 0800-0402.

 

Reputatie 7
Badge +13

@van_Drunen Op dit moment zie ik op basis van de gegevens in jouw inderdaad dat er een monteur komt. Hij staat ook aangemerkt als verplicht. Dat betekent dat er dan een officiële monteur van KPN heen moet. Ik kan die er dan helaas niet uithalen. Ik zie dat dit namelijk om een order gaat waarbij je over gaat naar Bonded VDSL. Het kan dan noodzakelijk zijn dat de monteur ook wat omzet in de wijkcentrale en dit vervolgens moet testen.

@Remco Nee ik ga niet naar bonded VDSL ik ga van Digitenne terug naar iTV en internet.

Het signaal zou op 23 november aanstaande geactiveerd gaan worden dus vanaf deze datum kan mijn buurman het komen aansluiten en het Digitenne ontkoppelen om het verzendklaar te maken voor KPN.

 

Vermoedelijk heb je een vergissing gemaakt tussen twee huisnummer ik woon op 510 en mijn buurman die het gaat doen woont op huisnummer 492 en beide adressen hebben hetzelfde postcode 3078NR

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb je abonnement op basis van jouw klantnummer erbij gepakt en dan kom ik inderdaad op 510 uit. Jouw abonnement gaat geleverd worden over een techniek waarvoor altijd een KPN Monteur aangestuurd zal worden. Die kan er helaas niet worden uitgehaald. 

Ik heb je abonnement op basis van jouw klantnummer erbij gepakt en dan kom ik inderdaad op 510 uit. Jouw abonnement gaat geleverd worden over een techniek waarvoor altijd een KPN Monteur aangestuurd zal worden. Die kan er helaas niet worden uitgehaald. 

@Remco Met controle op klantnummer kom je inderdaad op huisnummer 510 uit en niet op nummer 492 en met mijn abonnement op huisnummer 492 gebeurd dus helemaal niets mee ik ben al jaren aangesloten met Bonding VDSL dus waarom zou ik een monteur moeten krijgen, mijn buurvrouw op huisnummer 510 krijgt wel een nieuw abbonnement ter vervanging van haar Digitenne gewoon met een BOX 12 modem en iTV tuner verder niets en dus ook geen Bonding VDSL anders had ze wel een Experia V10 ontvangen want dat is de enige modem voor Bonding en voor deze afspraak zou er een monteur gepland staan terwijl ik het voor haar gaat aansluiten morgen 23-11-2022 dus de monteur komt dan voor niets aan de deur en dit had ik willen voorkomen.

Reputatie 7
Badge +13

@van_Drunen Ik stuur je even een privébericht. Dan kunnen we de details bespreken.

Reputatie 7
Badge +21

Dit begrijp ik niet. Wat is het nou?
Gisteren schreef TS “ik woon op 510” en 2 uur geleden “mijn buurvrouw op huisnummer 510” 🤔 

O, wacht even. Is in het laatste geval de hulpvaardige buurman van 492 aan het woord?

Beste @RBxx 
Als men mijn berichten van gisteren goed zou lezen staat er toch duidelijk :

“Vermoedelijk heb je een vergissing gemaakt tussen twee huisnummer ik woon op 510 en mijn buurman die het gaat doen woont op huisnummer 492 en beide adressen hebben hetzelfde postcode 3078NR”

Op adres 510 staat een monteur gepland en die willen wij doen annuleren.

Op adres 492 woont een oud-gediende van KPN die voor de buurvrouw de aansluiting zal gaan doen.

Reputatie 7
Badge +13

@van_Drunen Dat was mij inmiddels duidelijk. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Geldt dit ook voor koper ?? Ik zou willen weten of er al signaal zou zijn op mijn adres

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic, afgesplitst van dit topic