Vraag

Wat te doen als er geen goeie kanalen zijn

  • 4 April 2020
  • 33 reacties
  • 483 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Wat te doen als er bij het 2.4ghz geen goeie kanalen zijn?

Is er een mogelijkheid om ons kanaal 14 te geven

(Dit gaat om de wifi trouwens we hebben 2 superwifi's)

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Kan een moderator hier verder na kijken,

Ik wil een goeie oplossing zonder extra kosten voor mijzelf.

Ik kan niet de master een slave maken want de momentele slave zit op zolder met weer een switch ertussen. (Ons internet is groot) en als ik de master een slave maak dan kom ik nog meer in de problemen door het verhaal met de vele netwerken op elk kanaal van 2.4ghz.

 

Hallo @Julian Borghuis ,vraag jij dit allemaal namens je ouders omdat zij er misschien geen kijk op hebben en jij de 'nerd' in huis bent?

En 'een goede oplossing zonder kosten voor mijzelf'?

Moet jij dat als minderjarige zelf bekostigen of treed je nu ook weer op namens je ouders?

 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @Julian Borghuis ,vraag jij dit allemaal namens je ouders omdat zij er misschien geen kijk op hebben en jij de 'nerd' in huis bent?

En 'een goede oplossing zonder kosten voor mijzelf'?

Moet jij dat als minderjarige zelf bekostigen of treed je nu ook weer op namens je ouders?

 

Ik betaal niet hoor, maar ik denk met me ouders mee, we betalen namelijk al veel dat weet ik.

En dit doe ik ook omdat ik alles het beste wil hebben, en gewoon goed, 

 

Reputatie 5
Badge +6

Kan een moderator hier verder na kijken,

Ik wil een goeie oplossing zonder extra kosten voor mijzelf.

Ik kan niet de master een slave maken want de momentele slave zit op zolder met weer een switch ertussen. (Ons internet is groot) en als ik de master een slave maak dan kom ik nog meer in de problemen door het verhaal met de vele netwerken op elk kanaal van 2.4ghz.

 

?

Reputatie 5
Badge +6

@Bart_ @Rutger_ ?

@Bart_ @Rutger_ ?

Hallo @Julian Borghuis , geduld s.v.p., de vragen worden op volgorde van binnenkomst door KPN behandeld, i.v.m. de crisis is het nu drukker dan normaal en loopt de wachttijd op.

Voor een snelle reactie kun je beter bellen of chatten, maar jouw vraag heeft nu echt geen prioriteit, want je hebt immers een werkende verbinding.

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Ik wacht wel :triumph:

Reputatie 7
Badge +15

@Julian Borghuis In Nederland is het niet mogelijk om kanaal 14 open te zetten. Ook is het niet mogelijk om je een gratis adapter te verstrekken, als het niet mogelijk is een kabel te trekken dan zal er een DVS adapter moeten worden aangeschaft. Deze kun je kopen via https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/. Ik zie overigens dat hier ook al telefonisch contact over is geweest, en dat je hier hetzelfde antwoord hebt gekregen.