Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 19 May 2024
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Per dag valt het internet vele malen weg. Al twee maal telefonisch contact gehad! Alles al diverse malen gereset, geen oplossing. Ik geloof niet meer in de 'op afstand" oplossing.

Ik was blij met glasvezel na mijn verhuizing maar kabel is stabieler. Ik overweeg terug te gaan naar Ziggo,

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 May 2024, 09:42

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

@MargBrn gaat dit over wifi of over de hele verbinding? Gaat er een storingslampje branden bij uitval op het glasvezelkastje of modem? Graag zoveel mogelijk info.

Een V12 modem. De WIFI valt weg. Op het modem gaat een rood lampje branden en na 5 minuten is alles weer hersteld.

De super wifi punten geven ook een rood lichtje. Dit gebeurt zo'n 12x per dag op random tijdstippen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MargBrn, welkom op onze community. Bij een wegvallende verbinding is het waarschijnlijk toch wel nodig dat iemand van ons even meekijkt.
Je kunt daarvoor het beste met ons bellen op 0800-0402, het liefst op het moment dat de verbinding weggevallen is of zo snel mogelijk daarna.

Je schrijft dat je een paar rode lampjes hebt, welke is dit op je box12?

Inmidels is mijn modum vervangen en gaat het iets beter. In plaatsvan 10x per dag wegvallen nogmaar 3x in een week.

Nog steeds is dat teveel maar al wel verbetering. Ik blijf het volgen.

Reageer