Continu vertraging met beeld en geluid bij zenderwissel

  • 28 February 2022
  • 27 reacties
  • 1827 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Het blijft dus een hoogst irritant gebeuren als ik je goed begrijp. Of wordt er nog verder onderzoek gedaan?

Met mijn oude experia 10A box was dit namelijk niet het geval. 

Je kan als KPN zijnde dit toch niet verkopen zo.

Reputatie 1

Ik heb te horen gekregen dat vertraging tijdens het zappen op de VIP5202 normaal is. Eerst zie je zwart beeld. Na ongeveer 1,5 seconde krijg je beeld zonder geluid. Dit kan kort stil staan. Als het beeld goed loopt, wordt geluid toegevoegd. Dit gebeurt na ongeveer 2 seconden. Al met al duurt dit zeker 3 tot 4 seconden. Kan soms wat langer duren. We laten audio namelijk pas horen als video en audio synchroon lopen.

Dat klopt inderdaad en daar wordt ook niet over geklaagd dat het 2 seconden duurt. Het probleem is dat er in zijn geheel geen signaal meer binnen komt bij de 2e,3e,4e TV ontvanger en je alleen de foutcode STB-NMC…… te zien krijgt. Daarna kan je doen wat je wilt, resetten, wisselen van zender etc het maakt niets uit. Je antwoord is dus niet wat er verwacht wordt voor iemand die 100% betaald. Maar ja stoppen daarmee heeft geen zin hè, dan sluiten ze je af.