Beantwoord

Regionale zenders zijn sinds maandag verdwenen

  • 8 May 2024
  • 40 reacties
  • 588 keer bekeken

Hallo

 

Sinds maandag zijn bij mij ook alle regionale zenders weg en dat zijn omroep Brabant - L1 en nog meer zelfs de radio zenders en heb al diverse keren contact gehad met KPN en zij komen er ook niet uit waar betalen we dan nog hier voor.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 May 2024, 16:21

Bekijk origineel

40 reacties

Okee. Het signaal is er, want inmiddels meer meldingen. Ik neem aan dat er inmiddels wat mee gedaan wordt. (Moderator?)

Het wordt dat de KPN deze klacht eens serieus gaat nemen. Er zijn kennelijk veel klanten die hier last van hebben. Bellen heeft geen zin en iedere reactie van KPN zelf blijft uit. Het gaat kennelijk maar om regionale zenders en in mij geval om 4K zenders, maar zou de publieke omroep uit de lucht  zijn of RTL dan waren de reacties hier waarschijnlijk wat heviger, dus KPN, kom eens los!

Reputatie 7
Badge +9

Ah, dank je @M anon 

Dan zou je ook deze moeten hebben maar die zijn er dus allemaal momenteel niet neem ik aan.

TV Noord 501 /881
oost 504 /883
TV Drenthe 503 /882
TV NH 509 /888

Klopt dit overzicht voor iemand uit Friesland wel @PeterG ?

NH zit toch niet aan Friesland vast? Of ze moeten het punt nemen ca. halverwege de afsluitdijk. Zou kunnen natuurlijk.

En in Friesland zou men volgens mij ook Omroep Flevoland moeten hebben. Friesland en de Noordoostpolder zitten aan elkaar vast. En de Noordoostpolder is toch echt Flevoland.

 

Noord Holland is zeker wel buurman van  Friesland. 

En je hebt gelijk. Omroep Flevoland hoort zeker ook in dat rijtje. 

Ik pas het dadelijk even aan op m'n site. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dit is een mooi en duidelijk overzicht @PeterG 

Knap gedaan.👍

Dank je @Alfons .

En voor wie het niet wil zoeken:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/regionale-omroepen-bij-kpn-v-a-4-juli-2017/ 

Reputatie 7

Het wordt dat de KPN deze klacht eens serieus gaat nemen. Er zijn kennelijk veel klanten die hier last van hebben. Bellen heeft geen zin en iedere reactie van KPN zelf blijft uit. Het gaat kennelijk maar om regionale zenders en in mij geval om 4K zenders, maar zou de publieke omroep uit de lucht  zijn of RTL dan waren de reacties hier waarschijnlijk wat heviger, dus KPN, kom eens los!

We nemen dit zeker serieus, @mual.  Inmiddels heb ik een update hierover. Zoals de aanvullende reacties in dit topic ook aangeven blijkt dit bij meerdere klanten te spelen. Het is in onderzoek. Ik heb op dit moment nog geen verdere informatie hoe lang dit dan gaat duren. Zodra we meer weten kom ik erop terug. Als er ook een individuele melding voor je is aangemaakt, vanuit contact met de telefonische klantenservice, zal er van daaruit ook contact worden opgenomen als er meer informatie is.

 

Ik markeer dit, voor nu, even als antwoord zodat het duidelijk is voor iedereen. Dat kunnen we later weer aanpassen als er meer informatie is. 

@Erik van KPN top dank voor het bericht dan hoef ik dus niet nog eens te bellen ze hadden al een soort van bon of iets aangemaakt toen ik gebeld had namelijk vriendelijke groet B. Koppelman 

Reputatie 7

Inmiddels heb ik een update hierover. Zoals de aanvullende reacties in dit topic ook aangeven blijkt dit bij meerdere klanten te spelen. Het is in onderzoek. Ik heb op dit moment nog geen verdere informatie hoe lang dit dan gaat duren. Zodra we meer weten kom ik erop terug. Als er ook een individuele melding voor je is aangemaakt, vanuit contact met de telefonische klantenservice, zal er van daaruit ook contact worden opgenomen als er meer informatie is.

 

Het probleem met de missende zenders (en zenderpakketten in sommige gevallen) is opgelost! Je zou alles weer moeten kunnen zien nu. 

@Erik van KPN helaas is dit hier nog niet het geval Espn nog zoek en de regionale zenders ook nog 

Reputatie 7
Badge +20

@Erik van KPN helaas is dit hier nog niet het geval Espn nog zoek en de regionale zenders ook nog 

 

Probeer de KPN tv ontvanger opnieuw op te starten.

Ik weet niet welke u heeft.

Bij de “oude” modellen spanning (volksmond stroom) er voor 2 minuten eraf halen (kan bij sommige met de schakelaar achterop)

Bij de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box), houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt en wacht totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten. 

@joop2011 ja gelukt dankje voor het advies heb alles weer terug zo happy Dankje wel kpn voor de service 

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011 ja gelukt dankje voor het advies heb alles weer terug zo happy Dankje wel kpn voor de service 

 

Ik werk niet bij KPN.😉😊

Bij mij lijkt het probleem idd opgelost😀

@Erik van KPN .

Hier reset uitgevoerd zenders zijn weer aanwezig.

Bedankt

 

Reageer