Vraag

Inloggen op V10a lukt niet

  • 14 November 2022
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb inmiddels alles geprobeerd Reset, naar factory settings, browser geschiedenis verwijderd, andere laptop geprobeerd, maar ik kan nog steeds niet inloggen! ik heb een V10A modem, geen idee wat de firmware is want ik kan dus niet inloggen.

graag nog een sugestie heb ook al aan de telefoon gehangen zo´n 30 min bij elkaar…… toen drukte de kpn medewerker per ongelijk op het verkeerde knopje denk ik morgen maar weer proberen. 

 

Admin: afgeplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb inmiddels alles geprobeerd Reset, naar factory settings, browser geschiedenis verwijderd, andere laptop geprobeerd, maar ik kan nog steeds niet inloggen! ik heb een V10A modem, geen idee wat de firmware is want ik kan dus niet inloggen.

graag nog een sugestie heb ook al aan de telefoon gehangen zo´n 30 min bij elkaar…… toen drukte de kpn medewerker per ongelijk op het verkeerde knopje denk ik morgen maar weer proberen. 

 

Admin: afgeplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Als de v10a voorzien is van de laatste software dan is dat tegenwoordig al te zien voordat er op wordt ingelogd met het wachtwoord op de sticker. Versienummer wordt getoond als er verbinding wordt gemaakt met http://192.168.2.254

 

Als er geen versienummer wordt getoond dan draait deze nog op oudere software. Inloggen moet dan via https gebeuren.

Let even op het verschil tussen http of https.

Zonder s en dan expliciet in de browser aangeven dat het veiligheidsrisico genegeerd wordt. Dit is geen probleem om het geen openbare verbinding met de v10a.

Plus als er superwifi,s bij betrokken en aangesloten zijn dan neemt de v10a na een reset de password gegevens over van deze apparaten.

inderdaad ook al geprobeerd HTTP of HTTPS het maakt niet uit komt met zelfde onderstaande melding., De V10 draait al een tijd ik kan ook niet na een reset inloggen met ww op de achterzijde. ik krijg meteen de melding, 

verder kom ik niet.

al gebeld met KPN maar die kunnen het niet oplossen. Ze zeggen dat de nieuwe SW gepushed kan worden na een restet maar dat doet hij dus niet want ik heb hem al 5 x een reset gegeven. zucht …...KPN heeft me wel geholpen met het IP nummer dat ik zocht blijkbaar kunnen hun er wel in?? IK WIL GEWOON KUNNEN INLOGGEN !!  wil ook nog een SSID verwijderen en een static IP toevoegen….. zucht.

Reputatie 7
Badge +15

@tearatinny Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om in te loggen op je modem. 

Ik begrijp dat dit ook niet lukt via 192.168.2.254? En ook op het moment dat je een andere browser probeert lukt het dus niet om in te loggen? 

 

Reputatie 7
Badge +8

inderdaad ook al geprobeerd HTTP of HTTPS het maakt niet uit komt met zelfde onderstaande melding., De V10 draait al een tijd ik kan ook niet na een reset inloggen met ww op de achterzijde. ik krijg meteen de melding, 

verder kom ik niet.

al gebeld met KPN maar die kunnen het niet oplossen. Ze zeggen dat de nieuwe SW gepushed kan worden na een restet maar dat doet hij dus niet want ik heb hem al 5 x een reset gegeven. zucht …...KPN heeft me wel geholpen met het IP nummer dat ik zocht blijkbaar kunnen hun er wel in?? IK WIL GEWOON KUNNEN INLOGGEN !!  wil ook nog een SSID verwijderen en een static IP toevoegen….. zucht.

De route vanuit dit scherm is op Geavanceerd klikken  en doorgaan met de beveiligingswaarschuwing negeren.