Feature requests KPN TV+ Box

  • 18 March 2023
  • 631 reacties
  • 27480 keer bekeken


Toon eerste bericht

631 reacties

Reputatie 2

Ik gebruik sinds eind januari TV+. DAt bevalt op zich goed. Ben inmiddels ook aardig gewend aan de layout van de nieuw afstandsbediening. Ik heb een paar gebruikerswensen:

  1. Na het stoppen van een opgenomen programma kom je terug in het de scherm met de opgenomen programma's.  Helaas bij de meest recente opname. Het zou makkelijk zijn om net als in de “oude” ontvanger terug te gaan naar de opname die je net hebt bekeken. Je kan deze dan direct wissen en hoeft niet door alle opnamens te bladeren.
  2. Op de “oude” ontvanger had je de mogelijkheid om te zoeken naar “Films op TV”. Dit zit ook in de TV+ app. Niet in de TV+ ontvanger. Hoewel het alleen de films van de NL zenders weergeeft (en dan ook nog niet alles) vond ik dat best een handige optie. 
    Zijn er plannen om die optie ook in de TV+ ontvanger te zetten?
  3. Ik gebruik de engergiebespaarstand. Soms zet je de ontvanger per ongeluk uit. Als je deze weer aanzet dan duurt het dus weer even voor je hem kan gebruiken.
    Wat ik mij herinner had de “oude” ontvanger een "wachttijd” van een paar minuten voordat deze in de energiebespaarstand ging. Wellicht een optie voor de TV+ ontvanger?
    Uiteraard is het slimmer om de ontvanger niet per ongeluk uit te zetten. 🤗

 

Reputatie 7
Badge +12

@AaWee bij het kopje nu op tv kan je selecteren op enkel films of enkel series.

Reputatie 6
Badge +6

15. Minigids zodat je zonder openen van de gewone gids het voorgaande programma kunt terugkijken. (Klik) ❌ (24 juno 2023)

Dit punt is gerealiseerd in de huidige update 1.148.4

 

Bijkomend puntje is dat ik de huidige tijd eigenlijk mis van een lopende opname. Ik zie alleen helemaal rechts de resterende tijd aflopen. Met een opname van 11 uur (van afgelopen zaterdag 27-4)  is dat even rekenen. Is dit toe te voegen bij de voortgangs/tijdbalk?

Volgens mij is punt 15 toch geïmplementeerd inmiddels 😉😀

 

Er is helemaal geen ir aanwezig in de Sagemcom @Davy O . Dus met de logitech harmony, met ir, gaat het nooit werken.

Krijg het niet werkend met bluetooth of ir.

Lukt het niet met de bijgeleverde afstandsbediening?

Met een Harmony Hub gaat dat prima werken, ik stuur met mijn Harmony Hub ook mijn Sony Android TV en Sony Home Cinema Set via het netwerk aan. Dus niet via IR en niet via Bluetooth maar via het LAN.

Overigens is een Harmony Hub ook prima in staat om bluetooth apparaten aan te sturen.

Ik heb de vraag dan ook als nummer 32 in de lijst opgenomen.

K’zou graag weten hoe je dat doet.

Reputatie 7
Badge +9

47. KPN+ box op stand-by na stroomuitval. Dit, wat eigenlijk een bug is, zit in de update naar 0.24.24

Dat is niet opgelost. KPN+box gaat nog steeds online na stroomuitval.

In de update is een ander probleem verholpen

  • Het kwam voor dat de TV+ Box na een update niet weer op standby ging, dat is met deze update verholpen.

Reageer